Citat:
Ibland är livet inte värt leva för vissa. Önskar nästan det fanns automatiska självmordsmaskiner, för det är fan bättre att en sån här offar sig själv än att kliva in i sin gamla skola och döda en massa oskyldiga barn. Någons son, någons dotter, någons kusin, någons brorsson, någons systerdotter som aldrig gjort knäppskallen något ont.
Exakt, det mest karmafyllda borde varit en massaker under skoltiden men lyckligtvis hände det ju inte.
Men du ts, att ge sig på helt oskyldiga är ju fan värre än det du själv blev utsatt för!
Att man vill ge igen för gammal ost är väl en sak, att mörda oskyldiga är bara sinnessjukt.
Jag förstår hur du menar med gore, känner ungefär detsamma när jag tänker på barnens morsa, men att tänka och fantisera om att slå ihjäl nån man hatar är ljusår från att göra det.
Skit i psyk, du kommer aldrig få hjälp av dom, det finns inga resurser.
Skaffa nån slags utlopp för känslorna och tankarna i stället!
Kan det vara en ide att börja med boxning eller nåt liknande kanske? Då får du "slåss" med nån på sjysta vilkor åtminstone.
Orkar inte läsa hela ts, käkar du mediciner nu? Annars kanske det kan vara en ide att medicinerna dig själv?
Börja gör vettiga saker på dagarna som får upp humöret lite, rök hasch så blir du lugn, kanske dålig ide att döva sig med droger men fan så mycket bättre än att du gör illa nån oskyldig!
Jag har oxå blivit mobbad som liten, jag har i buxen ålder spöat upp ett par av mina plågoandar, en så illa att den aldrig mer kommer kunna gå normalt igen.
Detta var mycket skönt, men jävligt onödigt var det oxå.
Jag mådde faktiskt inte bättre för det heller snarare tvärtom!
Jag tycker du ska gå vidare med livet och bara släppa allt det gamla för DIN egen skull, men måste du verkligen hämnas på nån eller nåt, ska det fanimig vara dom som mobbade dig och inte mån annan.
Du tycker dom var jävliga mot dig, men vad fan skulle då du själv vara om du tog ihjäl nån oskyldig person?
Äh hoppas du trollar...