• 1
  • 2
2019-01-07, 01:46
Medlem
blue_no1s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av LuluBrooksie
Ibland är livet inte värt leva för vissa. Önskar nästan det fanns automatiska självmordsmaskiner, för det är fan bättre att en sån här offar sig själv än att kliva in i sin gamla skola och döda en massa oskyldiga barn. Någons son, någons dotter, någons kusin, någons brorsson, någons systerdotter som aldrig gjort knäppskallen något ont.

Exakt, det mest karmafyllda borde varit en massaker under skoltiden men lyckligtvis hände det ju inte.

Men du ts, att ge sig på helt oskyldiga är ju fan värre än det du själv blev utsatt för!
Att man vill ge igen för gammal ost är väl en sak, att mörda oskyldiga är bara sinnessjukt.

Jag förstår hur du menar med gore, känner ungefär detsamma när jag tänker på barnens morsa, men att tänka och fantisera om att slå ihjäl nån man hatar är ljusår från att göra det.

Skit i psyk, du kommer aldrig få hjälp av dom, det finns inga resurser.
Skaffa nån slags utlopp för känslorna och tankarna i stället!
Kan det vara en ide att börja med boxning eller nåt liknande kanske? Då får du "slåss" med nån på sjysta vilkor åtminstone.
Orkar inte läsa hela ts, käkar du mediciner nu? Annars kanske det kan vara en ide att medicinerna dig själv?

Börja gör vettiga saker på dagarna som får upp humöret lite, rök hasch så blir du lugn, kanske dålig ide att döva sig med droger men fan så mycket bättre än att du gör illa nån oskyldig!

Jag har oxå blivit mobbad som liten, jag har i buxen ålder spöat upp ett par av mina plågoandar, en så illa att den aldrig mer kommer kunna gå normalt igen.
Detta var mycket skönt, men jävligt onödigt var det oxå.
Jag mådde faktiskt inte bättre för det heller snarare tvärtom!

Jag tycker du ska gå vidare med livet och bara släppa allt det gamla för DIN egen skull, men måste du verkligen hämnas på nån eller nåt, ska det fanimig vara dom som mobbade dig och inte mån annan.
Du tycker dom var jävliga mot dig, men vad fan skulle då du själv vara om du tog ihjäl nån oskyldig person?

Äh hoppas du trollar...
Citera
2019-01-07, 03:01
Medlem
Det borde väl gå att få kontakt med medierna på något sätt och ber dem att publicera en artikel om att psykiatrin vägrar ta hand om folk som lider av extrema psykiska funktionsnedsättningar.
Citera
2019-01-07, 15:45
Medlem
Nattiskatts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av asgeir03
Jag har ju satt ned foten. Jag är bestämd och berätter hur jag känner. Ändå tar dom mig inte på allvar.
Psykiatrin är bara ett skämt. Jag önskade att jag kunde skaffa någon bättre kontakt. Som du säger en privat psykiatrimottagning. Det med massaker är ju inte det enda jag har lust att göra. Jag känner bara sådant jävla hat mot allt.

Det är tydligt att offentliga psykiatrin inte lägger ner energi på sina patienter, har själv blivit stämplad och dumförklarad. Men det ska jag allt ordna upp och sedan byta mottagning. Att känna hat mot allt är vanligt när man mår dåligt, när du börjat må bättre kommer du märka att det börjat släppa. Du måste bara hitta rätt hjälp, och i värsta fall på egen hand om det inte finns några bra alternativ. Vet som sagt inte hur bra privata psykiatrin är, men jag har hört bra om sådana.

Sedan förstår jag att mobbningen har påverkat dig, men ha i åtanke att det aldrig är ens eget fel att man blir mobbad, det är ofta mobbarna själva som är osäkra och mår bättre av att trycka ner andra. Och jag tror nästan alla växer upp och inser vad de gjort, tyvärr är skadan redan skedd.
Citera
2019-01-07, 16:01
Moderator
evilhoneys avatar
OT raderat! Håll er till ämnet! Självmordsmaskiner och dess eventuella tillämpning är INTE topic här!
//mod
Citera
2019-01-07, 17:55
Bannlyst
Psykiatrin kastrerar människor på löpande band. Finns det ingen/inga andra som kan hjälpa dig med dina problem? Jag funderar på att hyra en helikopter och röka en cigarr, men det har jag redan skrivit om tidigare. Det enda psyk gör att droga ner en ännu mer, så man mår ännu sämre.
Citera
2019-01-07, 18:34
Bannlyst
Ja, jag ska ha på mig en fin väst och så ska jag röka en nice cigarr. Kanske svälja lite metadon också.

Har inte bokat någon helikopterresa ännu, men det är en bra idé tycker jag. Funderade också på att hyra ett plan, det är en annan tanke.
Citera
2019-01-07, 20:28
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av blue_no1
Exakt, det mest karmafyllda borde varit en massaker under skoltiden men lyckligtvis hände det ju inte.

Hade tillgång till min brors kompis som var jägare och hans vapen. Varför jag inte gjorde det under skoltid är väl för att jag aldrig tänkte så långt.

Citat:
Men du ts, att ge sig på helt oskyldiga är ju fan värre än det du själv blev utsatt för!
Att man vill ge igen för gammal ost är väl en sak, att mörda oskyldiga är bara sinnessjukt.
Jag vet att det låter bissart att ge mig på oskyldiga. Men så som jag växt upp under tiden så har jag bara fått i mig att man får poäng med hur många man mördat och tagit livet av sig.

Citat:
Jag förstår hur du menar med gore, känner ungefär detsamma när jag tänker på barnens morsa, men att tänka och fantisera om att slå ihjäl nån man hatar är ljusår från att göra det.
Jag lär väl bara nå till tankar antar jag.

Citat:
Skit i psyk, du kommer aldrig få hjälp av dom, det finns inga resurser.
Låter som om jag bara har en utväg då. För allas bästa, tågstation.

Citat:
Skaffa nån slags utlopp för känslorna och tankarna i stället!
Kan det vara en ide att börja med boxning eller nåt liknande kanske? Då får du "slåss" med nån på sjysta vilkor åtminstone.
Jag funderar på att börja med någonting liknande men kan inte få tummen ur arslet.

Citat:
Orkar inte läsa hela ts, käkar du mediciner nu? Annars kanske det kan vara en ide att medicinerna dig själv?
Jag går på massa mediciner just nu.

Citat:
Börja gör vettiga saker på dagarna som får upp humöret lite, rök hasch så blir du lugn, kanske dålig ide att döva sig med droger men fan så mycket bättre än att du gör illa nån oskyldig!
Jag har faktiskt haft dom här tankarna med att börja med droger. Jag ser inget annat som kan hjälpa mig.

Citat:
Jag har oxå blivit mobbad som liten, jag har i buxen ålder spöat upp ett par av mina plågoandar, en så illa att den aldrig mer kommer kunna gå normalt igen.
Detta var mycket skönt, men jävligt onödigt var det oxå.
Jag mådde faktiskt inte bättre för det heller snarare tvärtom!
Jag har redan en stor samling med adresser. Tråkigt nog så lever dom mycket bättre än mig. Vilket jag tycker inte är rätt.

Citat:
Jag tycker du ska gå vidare med livet och bara släppa allt det gamla för DIN egen skull, men måste du verkligen hämnas på nån eller nåt, ska det fanimig vara dom som mobbade dig och inte mån annan.
Du tycker dom var jävliga mot dig, men vad fan skulle då du själv vara om du tog ihjäl nån oskyldig person?
Jag vet inte om jag kan styra mina tankar. Men funderar på tågstationen i alla fall. För allas bästa.

Citat:
Äh hoppas du trollar...
Tyvärr gör jag inte det.
Citera
2019-01-07, 21:04
Medlem
blue_no1s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av asgeir03
tillgång till min brors kompis som var jägare och hans vapen. Varför jag inte gjorde det under skoltid är väl för att jag aldrig tänkte så långt.

------att börja dunka på med ett hagelgevär skulle vara dumt. 2 skott och ladda om ifall du inte skulle ha en pumpmodell du pillat ur magasinets spärr...studsare skulle vara otympligt att börja fippla med slutstycket mellan varje skott, och börja ladda om efter 5-6 skott.
rekommenderar dig att lära dig nåt om vapen innan du ens tänker på något liknande så inser du nog att det är en dålig ide.------

Jag har faktiskt haft dom här tankarna med att börja med droger. Jag ser inget annat som kan hjälpa mig.

----nej inte jag heller. testa små doser benzo. ------

Jag har redan en stor samling med adresser. Tråkigt nog så lever dom mycket bättre än mig. Vilket jag tycker inte är rätt.

------dom kanske har jobbat för det? du får väl se till att jobba upp livet till en sjyst nivå så du är nöjd då?-----

funderar på tågstationen i alla fall. För allas bästa.

-----jaha, ska du ut och resa? ska du sova över där?
-akta så du inte trillar nära tåget bara, vet en som lyckades bli av med benet, gissar att livet blev ungefär dubbelt så kul när man inte ens kan gå själv till bolaget och köpa bärs...---------

Tyvärr gör jag inte det.

-----jodå....det tror jag nog, skulle du verkligen vilja gå ut och skjuta ihjäl folk random, skulle du inte fundera ens på att skriva det på den här sidan!

och vill du på riktigt testa att skjuta ihjäl folk du inte ens träffat, kanske det kan vara en finfin ide att åka ner till turkiet, för att sedan ta dig genom öknen till syrien, kontakta nån smugglare som tar dig till irak och där i bergen kan du söka upp den lokale kurdiska milisen, för att snacka in dig med YPG.
då kan du få fullständigt utlopp för dina verklighetsfrånvända tankar och känslor.

akta så det inte blir du som får huvet avkapat bara.
lycka till
Citera
2019-01-08, 05:38
Medlem
Citat:
-----jodå....det tror jag nog, skulle du verkligen vilja gå ut och skjuta ihjäl folk random, skulle du inte fundera ens på att skriva det på den här sidan!

och vill du på riktigt testa att skjuta ihjäl folk du inte ens träffat, kanske det kan vara en finfin ide att åka ner till turkiet, för att sedan ta dig genom öknen till syrien, kontakta nån smugglare som tar dig till irak och där i bergen kan du söka upp den lokale kurdiska milisen, för att snacka in dig med YPG.
då kan du få fullständigt utlopp för dina verklighetsfrånvända tankar och känslor.

akta så det inte blir du som får huvet avkapat bara.
lycka till

Fast det finns väl alla möjliga våldsförhärligande falanger här i Sverige också nu mer? Sådana som gått motsatt riktning över öknen. Minns en i somras som körde ihjäl en massa folk i Stockholm.
Citera
2019-01-08, 05:50
Medlem
blue_no1s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av maratonmaniker
Fast det finns väl alla möjliga våldsförhärligande falanger här i Sverige också nu mer? Sådana som gått motsatt riktning över öknen. Minns en i somras som körde ihjäl en massa folk i Stockholm.

Absolut !
Lite större risk att någon oskyldig, eller svensk stryker ned då bara, därav förslaget med mena-resan

Kanske ts kan flytta till malmö och gå lös där, men troligen är det bara trollerier så...
Gissar ts skulle tycka det var lite tråkigt när ortens grabbar fattade hans intentioner !😂
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in