Citat:
Ursprungligen postat av
Nattiskatt
Det beror ju i och för sig hur man definierar skriva, för TS kanske det inte känns så. Tycker inte att man ska komma här och vara tyken samt påstå att man ljuger eller överdriver för sig själv bara för att man mår dåligt och inte känner ork till att skriva långa texter och formulera sig. Överdriva har du heller inte rätt att kalla det då du inte vet hur TS känner, uppenbarligen finns det så mycket mer som han hade kunnat skriva som han inte har orken till just nu.
Jag tvivlar inte på att TS är sjuk och mår dåligt.
Jag svarar för att jag vill hjälpa till, varav ruska om en person är ett ETT sätt för det. Vissa tar åt sig och andra suger in det och tar det till sig.
Trist om du anser att jag på min kvart som jag la ner på mitt svar, kommer fram till att det var tyket (vilket det var, men av en anledning) svarat.
Jag vet tex hur smärta funkar i kroppen och där blir det överdrivet (det är hjärnan som gör det vid långvarig smärta) och vid kroniska sjukdomar så känner man gärna efter en gång för mkt, och eftersom det var skit igår så är det skit imorgon.
Framförallt den delen är väl.... Du VET att du mår dåligt om en månad?
Då kan du välja lite olika vägar.
En är ju att inte se skogen för alla träden. En annan är att försöka ändra sin situation. ett steg i taget.