• 1
  • 2
2019-01-11, 14:25
Medlem
Voffsingens avatar
Jag är ganska säker på att det var Jock vi såg. Ögonformen, hårfästet etc. Men han var mer lik sig på bilder som yngre.
Citera
2019-01-11, 20:29
Medlem
Klassbilens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Voffsingen
Jag är ganska säker på att det var Jock vi såg. Ögonformen, hårfästet etc. Men han var mer lik sig på bilder som yngre.
Okej, tack för svar. Vila i frid.
Citera
2019-01-13, 17:17
Medlem
Quarrels avatar
Det har nu gått en vecka sedan fyndet. Av de tre kandidater som vi har haft i tråden är det endast Jock som har bekräftats avliden, och det skedde samma dag som fyndet. Jag anser fallet uppklarat.
Citera
2019-01-18, 22:20
Medlem
Venators avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Quarrel
Det har nu gått en vecka sedan fyndet. Av de tre kandidater som vi har haft i tråden är det endast Jock som har bekräftats avliden, och det skedde samma dag som fyndet. Jag anser fallet uppklarat.

Det kan ju vara någon som försvann så nyligen att det inte hunnit gå ut en efterlysning. Har det då funnits ett självmordsbrev på kroppen och i så fall kommer det ingenting i media... Bara en dödsannons i mängden.

Både Jonas och Camilo finns kvar bland Missing Peoples efterlysningar.
Citera
2019-01-18, 22:24
Medlem
Venators avatar
Citat:

Nja, enligt trådstarten hittades kroppen på söndagen och Jocks död bekräftades av MPS redan klockan 12.30 på lördagen den 5/1. Så stämmer det att fyndet vid Västerbron gjordes söndagen den 6/1 är det inte Jock.
Citera
2019-01-18, 22:29
Medlem
Quarrels avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Venator
Nja, enligt trådstarten hittades kroppen på söndagen och Jocks död bekräftades av MPS redan klockan 12.30 på lördagen den 5/1. Så stämmer det att fyndet vid Västerbron gjordes söndagen den 6/1 är det inte Jock.
Nej, MPS tråd om försvunnen person startade 5/1 kl 12:31. Bekräftelsen om hans död:
Citat:
Missing People avslutar 2019-01-06 kl. 16.45
Citera
2019-01-18, 22:34
Medlem
Venators avatar
Citat:
Nej, MPS tråd om försvunnen person startade 5/1 kl 12:31. Bekräftelsen om hans död:

Ajdå, då läste jag slarvigt. Tack för förtydligandet!
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in