Hej!
Har haft magproblem under cirka 2 års tid. De startade vagt med förstoppning och gaser när jag var nervös. Men efteråt har jag behandlat kroppen rätt illa med mycket jobb och energidrycker och stress
Nu till saken. Jag är orolig för att jag har tarmcancer. För under revbenet somnsitter längst ner på vänster sida så känner jag ett obehag. De är som en känsla av att något ligger och spänner där. Typ som gaser som sitter fast där.
Man kan till och med se att revbenet buktar ut mer än de andra.
Bild:
http://sv.tinypic.com/r/ml6nbl/9
Är det någon som kan veta vad detta kan vara? Gjorde en röntgen innan jul och hon ringde o sa att jag får på resultatet men att hon hittade en knöl. Men kunde vara vad som helst sa honom.
Jag har fortfarande inte fått de riktiga resultatet ifrån röntgen
Jag drog då direkt till sjukhuset o träffade läkaren i korridoren på sjukan o sa att jag ville prata med henne. O ja frågade henne i princip om jag hade cancer. Vilket hon log o svarade att de inte var cancer.
Kan ja ens lita på de. Hon var inte svensk och kunde knappt svenska. O de kändes inte heller så betryggande.
Är det någon av er som har erfarenhet av vad detta kan va?
Min avföring är helt normal. De ända jag vet är att jag har mer gaser nuförtiden tiden och att revbenet buktar ut och att jag känner en obehagskänsla just där.
Orkar inte googla cancer i tjocktarmen mer.