2019-01-09, 21:38
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av smeck79
Inte alls intresserad av din åsikt, du kan hänga i någon annan tråd om du vill.

Ser fram emot att läsa fortsättningen

Tack. 🙂
Citera
2019-01-09, 21:40
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Handlover66
Riktigt bra skrivet. Nu är man inte lite förväntansfull...

Tack. Det var jag också... 😏
Citera
2019-01-15, 00:04
Medlem
Så stod jag då där inför min andra kund utan att kunna föreställa mig vad jag skulle vara med om under kommande 90 minuter.

Tvätten, hade ett inglasat parti med flera duschar i ena hörnet och i det andra fanns en jacuzzi stor nog för att kunna användas av en mindre grupp. Den andra delen av rummet hade en lite torrare del med några skåp för kläder och badrockar, plats för handdukar och allt annat man nu kan tänkas behöva under massagen. Men det var mitten av rummet som drog blickarna till sig. Där stod nämligen en massagesäng. Sängen var liten, ca 180 gånger 80 cm bred med en mjuk madrass omsluten av plast. Ovanför sängen fanns en takdusch, men det fanns också två slangar dragna till sängen, en utan och en med ett multifunktionsmunstycke. Under sängen fanns olika redskap och hjälpmedel.

På sängen satt kunden. Jag kände igen henne från de foton jag sett sedan tidigare. Eller rättare sagt, det var omöjligt att inte känna igen henne. För det första tillhörde hon gruppen ”mycket attraktiva” och nu när hon satt där naken framför mig och tittade mig rakt in i ögonen kunde jag inte låta bli att vika med blicken. Jag stirrade som den värsta tonåring på hennes bruna färg, välsvarvade kropp, mörka men tunna buske och perfekta bröst. Jag började efter första kundupplevelsens antiklimax åter känna av mina egna reaktioner. Det andra som gjorde henne speciell var de många men inte så stora tatueringarna, där en i ansiktet var särskilt framträdande. Jag fann mig snabbt och frågade om vad hon ville börja med, duschen eller sängen? Att du klär av dig, svarade hon utan omsvep. Sedan får vi se.

Tvätten kunde bokas enskilt av kunden till en rätt så stor kostnad. Jag hade därför under rundvisningen fått reda på att det var vanligare med gruppbokningar av större grabbgäng eller att man som ensam kund valde att andra kunder kunde vara där samtidigt. Just nu var vi ensamma, men andra skulle kunna komma in när som helst.

Jag tittade på henne och valde den här gången att låta kläderna falla utan förhandling. Jävlar vad snygg hon var! Hon tittade nöjt på mig medan jag la undan kläderna och sa. Ok, jag vill vara på sängen. Utvändig och invändig tvätt. Tvättsvamp, skrubb och andra grejer där det behövs.

Hon la sig tillrätta på mage och jag började tvätta hennes rygg, ben och armar. Tvålen från tvättsvampen lämnade stora löddrande partier efter sig. Hon vände sig snabbt om innan jag närmat mig hennes centrum och proceduren upprepades på framsidan. Medan jag sköljde henne hade jag inte varit i närheten av hennes rumpa eller kön. Plötsligt sa hon utan att invänta skrubb och massage. Och så var det den invändiga tvätten! Det hade gått max sju minuter.

Jag tittade frågande på henne. Är det något särskilt du tänker på? Jag vill att du tvättar mig ordentligt på insidan, sa hon som om det var den självklaraste sak i världen. Använd din fantasi, men se till att det blir rent. Ok, men en sådan behandling är förstås extra svarade jag, som inte hade en aning om vad jag skulle hitta på och försökte köpa mig tid. Naturligtvis. Jag ger dig bra med dricks utifrån din påhittighet. Deal? Jag tittade på henne och var fortfarande rådvill, medan mitt alltmer styva redskap rörde vid hennes höft. Det märktes tydligt att hon njöt av situationen och min osäkerhet. Ok, sa jag till sist. Var vill du börja? Här, sa hon och pekade på sin mun.

När vi lämnade tvätten efter att den första halvtimmen, så hade jag tvättat henne på insidan. Munnen hade i min brist på fantasi först fått massage av tvättsvampen. Jag försökte att koncentrera mig på hennes kinder, men för henne var det viktigast att jag skulle göra ”rent” tungan. Till hennes fitta hade jag använt fingrar, tvättsvamp och vattenslang, men allra bäst hade hon gillat när jag efter att ha doftat på henne stoppat in större delen av min tunga och låtit denna massera hennes inre. Till sitt tredje hål var det strålen från vattenslangen som hon var ute efter. Hon hade ställt sig på alla fyra och jag lät omväxlande slangen fylla på för att sedan låta henne släppa/pressa ut. Jag ska inte säga att jag blev heltänd av den sista upplevelsen, men jag var fascinerad av det som hände. Var skulle detta sluta? Jag hade aldrig upplevt något likande förut.

Som avslutning på tiden i tvättrummet ställde jag mig framför hennes ansikte och placerade kuken precis framför hennes mun. Hon tittade på mig och gjorde en ansats att flytta huvudet ännu närmare, men denna gång var det min tur att retas. Tiden är ute. Ska vi fortsätta massagen i nästa rum?
Citera
2019-01-20, 20:56
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Myprecious...
Så stod jag då där inför min andra kund utan att kunna föreställa mig vad jag skulle vara med om under kommande 90 minuter.

Tvätten, hade ett inglasat parti med flera duschar i ena hörnet och i det andra fanns en jacuzzi stor nog för att kunna användas av en mindre grupp. Den andra delen av rummet hade en lite torrare del med några skåp för kläder och badrockar, plats för handdukar och allt annat man nu kan tänkas behöva under massagen. Men det var mitten av rummet som drog blickarna till sig. Där stod nämligen en massagesäng. Sängen var liten, ca 180 gånger 80 cm bred med en mjuk madrass omsluten av plast. Ovanför sängen fanns en takdusch, men det fanns också två slangar dragna till sängen, en utan och en med ett multifunktionsmunstycke. Under sängen fanns olika redskap och hjälpmedel.

På sängen satt kunden. Jag kände igen henne från de foton jag sett sedan tidigare. Eller rättare sagt, det var omöjligt att inte känna igen henne. För det första tillhörde hon gruppen ”mycket attraktiva” och nu när hon satt där naken framför mig och tittade mig rakt in i ögonen kunde jag inte låta bli att vika med blicken. Jag stirrade som den värsta tonåring på hennes bruna färg, välsvarvade kropp, mörka men tunna buske och perfekta bröst. Jag började efter första kundupplevelsens antiklimax åter känna av mina egna reaktioner. Det andra som gjorde henne speciell var de många men inte så stora tatueringarna, där en i ansiktet var särskilt framträdande. Jag fann mig snabbt och frågade om vad hon ville börja med, duschen eller sängen? Att du klär av dig, svarade hon utan omsvep. Sedan får vi se.

Tvätten kunde bokas enskilt av kunden till en rätt så stor kostnad. Jag hade därför under rundvisningen fått reda på att det var vanligare med gruppbokningar av större grabbgäng eller att man som ensam kund valde att andra kunder kunde vara där samtidigt. Just nu var vi ensamma, men andra skulle kunna komma in när som helst.

Jag tittade på henne och valde den här gången att låta kläderna falla utan förhandling. Jävlar vad snygg hon var! Hon tittade nöjt på mig medan jag la undan kläderna och sa. Ok, jag vill vara på sängen. Utvändig och invändig tvätt. Tvättsvamp, skrubb och andra grejer där det behövs.

Hon la sig tillrätta på mage och jag började tvätta hennes rygg, ben och armar. Tvålen från tvättsvampen lämnade stora löddrande partier efter sig. Hon vände sig snabbt om innan jag närmat mig hennes centrum och proceduren upprepades på framsidan. Medan jag sköljde henne hade jag inte varit i närheten av hennes rumpa eller kön. Plötsligt sa hon utan att invänta skrubb och massage. Och så var det den invändiga tvätten! Det hade gått max sju minuter.

Jag tittade frågande på henne. Är det något särskilt du tänker på? Jag vill att du tvättar mig ordentligt på insidan, sa hon som om det var den självklaraste sak i världen. Använd din fantasi, men se till att det blir rent. Ok, men en sådan behandling är förstås extra svarade jag, som inte hade en aning om vad jag skulle hitta på och försökte köpa mig tid. Naturligtvis. Jag ger dig bra med dricks utifrån din påhittighet. Deal? Jag tittade på henne och var fortfarande rådvill, medan mitt alltmer styva redskap rörde vid hennes höft. Det märktes tydligt att hon njöt av situationen och min osäkerhet. Ok, sa jag till sist. Var vill du börja? Här, sa hon och pekade på sin mun.

När vi lämnade tvätten efter att den första halvtimmen, så hade jag tvättat henne på insidan. Munnen hade i min brist på fantasi först fått massage av tvättsvampen. Jag försökte att koncentrera mig på hennes kinder, men för henne var det viktigast att jag skulle göra ”rent” tungan. Till hennes fitta hade jag använt fingrar, tvättsvamp och vattenslang, men allra bäst hade hon gillat när jag efter att ha doftat på henne stoppat in större delen av min tunga och låtit denna massera hennes inre. Till sitt tredje hål var det strålen från vattenslangen som hon var ute efter. Hon hade ställt sig på alla fyra och jag lät omväxlande slangen fylla på för att sedan låta henne släppa/pressa ut. Jag ska inte säga att jag blev heltänd av den sista upplevelsen, men jag var fascinerad av det som hände. Var skulle detta sluta? Jag hade aldrig upplevt något likande förut.

Som avslutning på tiden i tvättrummet ställde jag mig framför hennes ansikte och placerade kuken precis framför hennes mun. Hon tittade på mig och gjorde en ansats att flytta huvudet ännu närmare, men denna gång var det min tur att retas. Tiden är ute. Ska vi fortsätta massagen i nästa rum?

Wow vilken grej! Hennes rengörings "fetisch?" eggade mig också väldigt.
Kan du berätta mer om hennes kropp utan att ge för personliga detaljer. Hade hon atletisk kropp? Slank kropp? Du nämnde mörk hud, vad tror du hon har för etnicitet? Jag mycket mer nyfiken på vad som får henne att platsa i MVG gruppen
Citera
2019-01-20, 23:57
Medlem
Citat:
Wow vilken grej! Hennes rengörings "fetisch?" eggade mig också väldigt.
Kan du berätta mer om hennes kropp utan att ge för personliga detaljer. Hade hon atletisk kropp? Slank kropp? Du nämnde mörk hud, vad tror du hon har för etnicitet? Jag mycket mer nyfiken på vad som får henne att platsa i MVG gruppen

Det finns många olika utseenden som tänder mig, men några viktiga kännetecken är en proportionerlig kropp gärna av det mindre slaget, nyfiken/intelligent blick, märken/ärr/utsmyckningar som pryder kroppen (inte sänker den) och gärna brun eller svart hud. Hon hade alltihop. Vilken etnicitet hon hade vet jag inte. Vi är väl alla en enda stor mix av det mesta, men hennes bruna färg fick mig att tänka på sydamerikansk latino. För mig är blicken i ögonen det viktigaste. Det tar för mig en sekund att gå från tänd till avtänd om inte ögonen är med. De måste vilja något och ta egna initiativ.
Citera
2019-01-21, 00:07
Medlem
Jag hade åter tagit på mig mina kläder där jag satt i massagerummet och väntade på min kund. Hon hade efter tvätten, endast iklädd en handduk som hon fäst ovanför brösten, försvunnit för en kort stund.

Massagerummet hon bokat gick i japansk stil. Det var spartanskt inrett med en hårdare matta på golvet och ett plåtskåp som innehöll olika saker man kunde behöva. Mina tidigare erfarenheter av japansk alternativt shiatsumassage begränsar sig till ett besök i Stockholm utan erotiska förtecken och ett besök utomlands där det mest japanska med den massagen var att den utfördes av japanskor. Också vid det tillfället hade en del konstiga saker hänt, så jag var egentligen inte alls förvånad över att det var just det här rummet som den här kunden ville ha fortsättningen. Jag hade lugnt satt mig ned på en liten kudde vid sidan av mattan.

När hon kom in i rummet märkte jag direkt att något förändrats. Hon hade tidigare varit ganska så tyst. Förutom självsäkra meningar om hur hon ville ha det, så hade hon inte sagt så mycket. Nu var hon tydligt upprymd och lite fnittrig. Jaså, har du klätt på dig skrattade hon fram medan hon dumpade sin handduk på golvet. Vad ska det vara bra för? Ta av dig kläderna, kommenderade hon medan hennes ena hand räckte fram ett antal sedlar. Det här är din dricks för idag. Se till att göra dig förtjänt av den. Jag tog emot pengarna. En rätt stor summa. Jag förstod direkt att här var det hon som ville styra fortsättningen. Jag lät henne hållas.

Medan jag tog av mig betraktade jag henne och funderade över vad som höll på att hända. Jag höll åter på att sätta mig ned när jag såg henne böja sig ned mot golvet rakt framför mig. Hade det varit en mer normal situation, hade jag nu bakifrån stirrat rakt in i hennes mus, vilket förstås var hennes avsikt. Just nu var jag dock mer intresserad av vad det var som hon hade i den andra handen. På golvet lämnade hon en liten flaska och en plastpåse med några kapslar i. Den blåsvarta flaskan var märkt Squirt Xtra strong. Det där är till sedan, sa hon bara och vände sig om. Hennes lilla buske befann sig bara några centimeter framför mitt ansikte och hon särade lite på sina ben. Medan hon med ett bastant grepp om min nacke tryckte mitt ansikte mot sig kände jag en välbekant söt doft i rummet. Hon var redan hög.

Den kvarvarande tiden i detta rum kan inte beskrivas som något annat än smått galen. Hennes första orgasm hade hon haft stående efter bara ett par minuter. Jag hade fört en ett par fingrar i henne. Dessa tryckte och smekte på den skrovliga slidväggen alldeles under hennes venusberg. Jag slickade glupsk hennes blygd och så fort jag närmade mig knoppen märkte jag att att hon gick upp på tå. Nästan omedelbart kände jag hennes kraft och hur muskulaturen började vibrera. Hon stönade högt när hennes ben plötsligt vek sig. Hon undvek fallet genom att krampaktigt hålla sig fast vid mitt huvud.

Därefter hade jag faktiskt för första gången fått massera henne. Under ett par minuter slappande hon av och mina händer fick smeka och trycka över hennes kropp. Hon tyckte nog om det, men ganska snart ville hon återigen ha mer.

Till hennes besvikelse hade jag inte velat ta en kapsel när hon tog sin. Jag misstänkte att det var tjack, men droger är något jag normalt inte experimenterar med och särskilt inte tillsammans med en labil kvinna som erbjuder en okänd kapsel. Nästa gång, sa jag bara. Hennes reaktion hade dock varit tydlig och två ytterligare orgasmer hann hon med, medan jag gjorde mitt bästa för att hänga med i hennes tempo. Jag ångrade nästan mitt val, då jag inte kunde låta bli att se hur hennes lust hela tiden återkom och hur hon nästan var outtröttlig i sina rörelser.

Den lilla flaskan på golvet hade jag känt igen ifrån en erfarenhet när jag var 20. Jag hade för första (och enda?) gången hamnat i säng med en jämnårig kille. Jag reste mellan olika länder/städer och testade på olika dagjobb för att tjäna ihop till vad jag behövde och mitt fortsatta resande. Vi hade varit fulla och kåta förstås efter en gemensam fest. Han var uttalat bisxuell och hade stött på mig under flera dagar. Jag var nyfiken och ville prova. Nu hade jag inte bara testat på homosex för första gången denna natt utan även poppers, en vätska som när flaskan öppnas förångas och som man ska andas in. Förutom att poppers under några minuter höjer den sexuella upplevelsen får också vätskan slutarmuskeln att slappna av. Vi hade använt fyra flaskor den natten.

Fram till hennes andra orgasm hade jag bara koncentrerat mig på henne och hennes njutning, men nu kunde jag inte låta bli att ta för mig. Hon hade flera gånger försökt få mig att komma in i henne (utan kondom), men jag hade låtit bli och istället gett henne av hela mitt register förutom just det. Och hon hade tagit emot. Ju mer jag ville ge desto mer ville hon ha.

Nu kunde jag inte hålla mig längre, utan jag tog för mig av hennes fantastiska kropp. Vi knullade intensivt där på vår lilla japanska rätt så hårda golvmatta. I samband med hennes tredje orgasm och precis innan jag pumpade in min säd i hennes anal (jo, jag hade kondom) hade vi snabbt dragit in det snabba ruset från flaskan i våra lungor.
Citera
2019-01-21, 22:26
Medlem
Jag håller med om att blicken är avgörande.

Det var verkligen två upplevelser olika som dag och natt!
Du gjorde rätt i att hoppa över amfetaminet, hade du fått tjackballe hade hon nog tagit tillbaka sin dricks xD
Citera
2019-01-22, 22:20
Medlem
Citat:
Jag håller med om att blicken är avgörande.

Det var verkligen två upplevelser olika som dag och natt!
Du gjorde rätt i att hoppa över amfetaminet, hade du fått tjackballe hade hon nog tagit tillbaka sin dricks xD

😂 Jag har aldrig testat amfetamin, men jag tror du har rätt. Det var ett bra beslut att låta bli. (Särskilt med tanke på min sista kund den kvällen, men det visste jag ju inte då.) Vilka orgasmer hon hade. Det var som hon fick tokslag de två sista gångerna!
Citera
2019-01-26, 18:08
Medlem
Huvudvärk.

Ja, där har man för sina synder, tänkte jag när jag gick in i massagerummet för att möta min tredje kund för kvällen.

Det hade inte varit helt enkelt att avsluta tillsammans med min föregående kund. Hon var så klart fortfarande hög som ett hus och hade nog gärna fortsatt länge till om hon fått. Hon växlade mellan fortsatta lustkänslor, skratt och ilska för att tiden tog slut.

Jag själv hade en dubbla känslor. Å ena sidan hade ville jag så klart ha mer av henne. Hon var verkligen fantastiskt vacker och hur många gånger i livet möter man en kvinna som bara vill ha mer. Å andra sidan hade jag obehagskänslor. Hon var oberäknelig och såg definitivt ned på mig. Hon var van att få som hon ville.

Att kunder var höga var dock inte något som jag trodde salongen skulle bry sig särskilt mycket om. Kulturen i det land jag befann mig var överlag tillåtande. Det visade sig att jag hade rätt. Ingen brydde sig särskilt mycket över hur hon betedde sig. Mitt ansvar var att att avsluta i tid, att kunden var nöjd och kom tillbaka. Tvärtom visade det sig senare, så hade salongen en egen liten försäljning till kunder som ville förhöja upplevelsen på kemisk väg (däribland poppers).

Sprida min energi och göra även nästa kund nöjd. Det var vad jag fått som förhållningsregel. Inte helt enkelt faktiskt tänkte jag för mig själv, strax innan jag skulle gå in till min sista kund. Jag hade mött på två helt olika situationer och jag hade inte kunnat förmå mig själv till att spara på krutet nyss. Dessutom fick jag på väg in reda på att min sista kund var lite konstig. Hon ville inte ha någon traditionell massage. Hon hade bokat rummet med den största golvmattan (lite större än en dubbelsäng) och rummet ville hon skulle vara helt nedsläckt. Förbered dig på en annorlunda timme, hade jag fått veta. Man vet aldrig vad hon är ute efter.
Citera
2019-01-28, 21:57
Medlem
Och vi väntar med spänning på att få veta vad som skedde i det mörka rummet
Citera
2019-01-29, 08:50
Medlem
Mycket bra läsning, man vill bara läsa mer.
Du borde byta nick till "MrCliffhanger". Får alltid "ha mer begär" när man läst ditt senaste inlägg.
Citera
2019-03-01, 22:00
Medlem
Hade varit kul att höra fortsättningen här.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in