Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
Svara
  • 1
  • 2
2019-01-23, 12:30
  #13
Avstängd
jomennogardetsas avatar
Ålti lika råolit å festa opa hänn.
Citera
2019-01-23, 15:40
  #14
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Telefon
I efterhand, ja. Men just eftersom det var lite oplanerat och jag inte tänkte på styrkan så blev det som det blev. Lite tur ska man dock alltid ha
Ja sant, inte lätt å tänka när man är i dimman heller
Citera
2019-01-23, 19:24
  #15
Medlem
xzzxElliExzzxs avatar
Riktigt bra rapport! 5/5!
Gjorde mig super sugen att skaffa till en fest och testa för första gången, känner att det är lite mindre nojigt än klubb då 50% på festerna man är på är påverkade av andra substanser än alkohol.
Tips till en nybörjare?
Citera
2019-01-24, 09:06
  #16
Medlem
Telefons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av xzzxElliExzzx
Riktigt bra rapport! 5/5!
Gjorde mig super sugen att skaffa till en fest och testa för första gången, känner att det är lite mindre nojigt än klubb då 50% på festerna man är på är påverkade av andra substanser än alkohol.
Tips till en nybörjare?

Bara att köra! Finns massvis med guider här på flashback, men det som är viktigt är att du försöker få tag i nåt som du vet exakt vad det innehåller - gärna ngt som nån du känner har testat innan.

Ta en halva först och känn efter, sen är det bara att fylla på. Det finns e på 300mg, så ha lite koll.

Drick vatten, alkohol går bra men inte för mkt.

Ta med tuggummi. Om du kan, ha bananer och magnesiumtabletter hemma. Lindrar at och käkspänningar.

Have fun!
Citera
  • 1
  • 2

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback