Citat:
Ursprungligen postat av
katw
Anledningen till att Mia är med så mycket i media är för att de flesta presskontakter går via henne. Det är ju trots allt Frida som anställde henne för detta ändamål. Om det ska vara en extern förmåga för detta kan däremot absolut diskuteras.
För övrigt får vi gratulera Frida på 23-årsdagen idag

Jag vet, Frida borde ha en extern person, det är inte seriöst att mamman som manager. Dessutom säger hon ju tokiga saker titt som tätt.
Det får vi göra, grattis Frida om du läser här :-)