Flashback bygger pepparkakshus!
  • 2
  • 3
2019-01-02, 13:53
Medlem
BigIvars avatar
Citat:
Ursprungligen postat av HenrikN96
Ja så är det verkligen. Undra varför det är så? Socialt? Biologiskt? Män är verkligen olika där, säger gärna allt möjligt kinky.

Tja... Det där kan vi såklart bara spekulera i. Fast män har i och för sig också saker som de ogärna talar om. Hur många snubbar har man hört säga att de gillar att dra en runk till bögporr nån gång ibland?
Citera
2019-01-02, 13:57
Medlem
foxtrouts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av HenrikN96
Hej!
Jag har gjort en iakttagelse. Jag har märkt att män gillar att ta emot och svälja annan sperma (dvs homosexuella män) mycket mer än kvinnor. Homosexuella män vill med glädje ta emot annan sperma, oavsett om det är en annan främling eller förhållande. Glory holes etc finns ju så män vill verkligen ha sperma mycket mer, hela tiden.

Samtidigt som kvinnor nästan aldrig vill detta, och om det ska ske så ska det vara i förhållande. Varför tror ni att det är såhär? Är män mer kinky?

Ja det är bara kolla på Alexander Bard och jag är med på din teori till 100%.
Citera
2019-01-02, 14:18
Citat:
Ursprungligen postat av Redoxreaktion
Om hon visar öppet att hon är kåt och pervers så får hon dels en massa jobbiga typer efter sig och dels får hon rykte som slampa.

Mycket sant. Finns många kåta jobbiga snubbar som kvinnor gärna slipper. Då kanske det är bäst att försöka hitta en trevlig kille på ett annat sätt?
Citera
2019-01-02, 14:18
Citat:
Ursprungligen postat av BigIvar
Tja... Det där kan vi såklart bara spekulera i. Fast män har i och för sig också saker som de ogärna talar om. Hur många snubbar har man hört säga att de gillar att dra en runk till bögporr nån gång ibland?

Haha sant. Men skulle vilja säga att eftersom killar är så kåta så kan inte kvinnan visa öppet att hon är kåt.
Citera
2025-09-05, 07:07
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Lord_Stalin
Du missar poängen, det har inte så mycket med att suga kuk att göra. Det handlar om att män är kåta nästan hela tiden och gillar i princip allting. Tänder dom på män och kuk så kommer dom i princip att gilla allting som har med män och kuk att göra. Tänder dom på kvinnor och fitta så kommer dom i princip att gilla allting som har med kvinnor och fitta att göra.

Haha, som bi-man som hänger frekvent överallt där man kan hitta andra kåta grabbar kan jag berätta att ca 80 av alla bögar är jävligt vanlij och vill bara ha den i prutten eller suga kuk, OCH är feminina. De vill ha kelig vanlij-sex. De har inga kinks, ingenting.. Bara smeka, suga och knulla, sen klart - och de utvecklas inte heller, de vill ha samma sak som när de var 15 år.. De flesta är jääävligt tråkiga, och väldigt många tänder på andra fjolliga bögar. Det är något jag inte kan förstå, om jag är man och attraheras av män, då vill jag ha en man, inte en kvinna i en manskropp - det är helt ologiskt, men ändå är det så vanligt.. Fattar inte det. Är man man och bög så tänder man väl på manliga män, och vill själv vara en maskulin man? Annars är man någon annan sexualitet.
Citera
  • 2
  • 3

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in