• 1
  • 2
2006-09-02, 01:13
Medlem
Benzo_Manns avatar
Citat:
Ursprungligen postat av _Experience_
Vid 3-tiden inatt gick jag o la mig för att sova, låg vaken till halv sex, kunde INTE somna! Försökte förgäves leta upp mina atarax för dom kan jag somna på, men hittade inte dom. Hittade propavan, har aldrig tagit dom innan men tänkte att dom kan hjälpa mig att somna, så käkade 3 st 25:mg. Har blivit lite trött o dåsig men har sen kl 6 (då jag tog dom) försökt somna, nu e kl snart 9 på morgonen och här sitter jag! Det värsta e att det kryper i hela kroppen, armar, ben, rygg osv! Det känns som jag bara vill slänga av mig armar och ben, detta krypande e hemskt! Jag har bölat pga det i sängen.. När försvinner det?? Jag står inte ut, har aldrig varit med om något liknande, vill springa jorden runt!!

Hittade mina atarax (25 mg), proppade i mig 6 st såna nyss..

PLUR!

Gå till läkaren igen om det fortsäter, man måste sova.
Citera
2010-08-12, 04:46
Medlem
Satansmords avatar
Jag har testad Propavan 3 gånger nu (det är inte mina tabletter, finns bara i medicinskåpet). Första gången var det på grund av insomnia som jag får ibland. Fick väldigt konstig effekt. Käkade 4st 25mg och det slutade med att en hel karta var tom och jag kom inte ihåg att jag käkat nått mer. Kunde inte stiga upp dagen efter och fick dessutom massa utslag i ansiktet så jag sjukanmälde mig varje dag i kanske en vecka. andra och tredje gången (tredje ikväll) har jag bara käkat en halv när jag ska somna efter ritalin. Funkar riktigt bra då faktiskt! Gick från att vara speedad till sömnig på kanske 30min

[edit] lite konstigt faktiskt nu när jag tänker efter. Propavan slår inte på snabbt, hjälper inte direkt till med insomningen heller, kanske lite av en placeboeffekt? känner fortfarande av ritalinet med speedkänslan är helt borta då det annars brukar hålla i hela natten. Ska bli riktigt skönt att gå och lägga sig
Senast redigerad av Satansmord 2010-08-12 kl. 04:59.
Citera
2010-08-12, 15:49
Medlem
Brunbanans avatar
Propavan är ingen insomningstablett utan den tar man 1-2timmar innan sänggående. Den hjälper dig att inte vakna så mycket när du väl somnat. Funkar bra på mig.
Myrkryp botas genom att krossa tabletten om någon råkar ut för det
Citera
2010-08-29, 21:21
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Brunbanan
Propavan är ingen insomningstablett utan den tar man 1-2timmar innan sänggående. Den hjälper dig att inte vakna så mycket när du väl somnat. Funkar bra på mig.
Myrkryp botas genom att krossa tabletten om någon råkar ut för det
är det så?

säker?

iofs käkar jag inte propavan, men fick det utskrivet en gång och käkade dom inte pga myrkrypen, men det kan man alltså få bort?
Citera
2010-08-30, 00:05
Medlem
Kan man få myrkryp av en enda Propavan? Eller är det bara i höga doser det händer?
Har upplevt at Lergigan ger myrkryp i höga doser.
Citera
2010-08-30, 19:27
Medlem
Brunbanans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Truce-
är det så?

säker?

iofs käkar jag inte propavan, men fick det utskrivet en gång och käkade dom inte pga myrkrypen, men det kan man alltså få bort?

Ja, enligt min anstaltsläkare. Även fått svar från intern att det fungerat för honom.
Har även en god vän jag gav tipsen som lider av myrkrypen, fungerade där med.
Kan säkert vara individuellt med.
Lider själv inte av myrkryp i allmänhet, har fått det en gång.

Krossa dem fint, bomba med papper eller shotta. Krossar själv ibland för jag inbillar mig snabbare påslag och mindre bakis, men häller bara pulvret i munnen och sväljer med vatten. Passa er för smaken bara.

Citat:
Ursprungligen postat av Dilosets
Kan man få myrkryp av en enda Propavan? Eller är det bara i höga doser det händer?
Har upplevt at Lergigan ger myrkryp i höga doser.

Ja, det kan man få. Jag själv lider inte utav myrkryp men den gång jag fick det, var av en endaste propavan. Har ätit det många gånger innan och efter dess.
Min bror får myrkryp vid endast en dem gången han provat.

Konstigt det där
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in