2018-12-28, 17:48
Medlem
Någon som varit med om att dom håller på att spy precis efter tandborstning och ni äter antidepp?
Antar att det beror på det, mycket märkligt. Hänt mig flera dagar nu.
Citera
2018-12-28, 18:04
Medlem
HiiriHazes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Zenon88
Någon som varit med om att dom håller på att spy precis efter tandborstning och ni äter antidepp?

Vilken medicin tar du? aldrig hört om nåt sånt fenomen
Citera
2018-12-28, 18:14
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av HiiriHaze
Vilken medicin tar du? aldrig hört om nåt sånt fenomen

Voxra
Citera
2018-12-28, 22:26
Medlem
Har inget med tandkrämen att göra fattar du väl. Antingen mår du illa enklare av att du håller på i munnen eller så är du bara konstig. Hypokondriker.
Citera
2018-12-29, 03:22
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Zenon88

Är det inte för att du får kräkreflex för du trycker för hårt med tandborsten långt in/lång bak i munnen.
Citera
2019-01-01, 17:44
Medlem
Har själv ångestrelaterat illamående ffa på morgonen. Klökts när jag borstar tänderna de senaste åren.
För mig funkar det lite bättre med barntandkräm, med fruktsmak, eftersom även mild mintsmak triggar mitt illamående.
Har ätit div antidepressiva i form av TCA, SSRI, SNRI, mirtazapin el Voxra i 25 år med tillägg av lamotrigin de senaste åren.
Upplever dock inte att illamåendet beror på medicinen, utan att jag har en ökad ångestnivå sedan några år tillbaka.
Känner flera personer som antingen spyr el blir illamående pga sin ångest.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in