Citat:
Jag tycker att mycket i Loungen är intressanta inlägg som visserligen alltid inte tillför så mycket debattämne, men det är ändock läsvärda inlägg. Evighetsdiskussionerna är en fråga för sig - de började bra, men nu är det mest 'skriv vadhelst du känner så diskuterar vi det'. Därför skall allt sådant, Loungen, ED och Länktips, redovisas separat från den officiella postcounten, precis så som jag skrev i början av tråden. Jag tycker absolut inte att dessa skall läggas på den officiella. Kan det inte vara intressant att se hur mycket en användare tillför till Loungen och forumet i övrigt, utan tidsödande sökningar? Vissa kanske inte vill skylta med hur mycket tid de lägger ner i Loungen, och det har jag förståelse för, men faktum kvarstår; jag, och säkerligen många andra, finner det intressefullt att se.
Ursprungligen postat av Haecceity
Mja, full kvalite, nu tycker jag du trampar lite snett. Beror förvisso på vad man anser vara kvalite, men personligen tycker jag det är inåthelvete för mycket trams som inte tillför något -> inlägget ska inte räknas. Enkelt o grejt.
Klart det finns vissa "nyttiga" trådar där med, men lite för mycket kiss och bajs tycker jag nog att det är. Dvs sånt som normalbegåvade 5-7åringar tycker är roligt, och inte normalbegåvade 18+... Eller?
Klart det finns vissa "nyttiga" trådar där med, men lite för mycket kiss och bajs tycker jag nog att det är. Dvs sånt som normalbegåvade 5-7åringar tycker är roligt, och inte normalbegåvade 18+... Eller?
Man kan visst tycka att trams och icke-debatterande är roligt om man är 18+!

Bara för att man blir vuxen växer man inte ifrån kiss och bajshumorn, lika lite harmlöst tramsande.