2006-02-20, 11:25
Avslutad
Jag tycker man skulle kunna få upp statistik på hur mycket personen har postat i respektive del, aktivitet i delfora grundat på aktivitet, och så vidare. På det viset skulle man få en väldigt bra bild av individen (jag vet att det finns sådan statistik i smf-forum- om man klickar på Profil->statistik), inklusive Loungeaktivitet, på ett mer genomgripande vis. För, som sagt, vem bryr sig om att räkna de inläggen?

Antal inlägg är inte ett dugg intressant, och jag förstår till fullo varför det inte räknas.
Citera
2006-02-20, 11:28
Medlem
Konrad Haifas avatar
Nej, lägg ner chatfjortisLunartramsavdelningen Loungen istället.

Citera
2006-02-20, 11:33
Avslutad
Ja, det håller jag helt med om!
Citera
2006-02-20, 11:42
Medlem
rebbans avatar
Tycker att det är bra som det är..
Är man nyfiken på hur mycket en användare postat i loungen kan man ju göra en sökning och avgränsa den till Loungen
Citera
2006-02-20, 20:15
Medlem
Squalos avatar
Jag tycker man ska kunna se hur många inlägg som postats även i loungen. Ser ingen mening med att den diskrimineras.

Så ser man hur illa däran man egentligen är.
Citera
2006-02-20, 20:54
Medlem
johnny_viciouss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Squalo
Jag tycker man ska kunna se hur många inlägg som postats även i loungen. Ser ingen mening med att den diskrimineras.

Så ser man hur illa däran man egentligen är.

Endast för Dej min vän:
http://www.flashback.org/search.php?searchid=6294872
Citera
2006-02-21, 00:17
Medlem
Squalos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av johnny_vicious
Endast för Dej min vän:

Tyvärr - inga träffar. Var vänlig och försök med andra söktermer.
Citera
2006-02-21, 00:24
Medlem
El Zorros avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Squalo
Tyvärr - inga träffar. Var vänlig och försök med andra söktermer.

Det går inte att länka till en sökning.
Citera
2006-02-21, 00:26
Medlem
micaeles avatar
Citat:
Ursprungligen postat av johnny_vicious
Endast för Dej min vän:
Visst, man kan söka sig till antal meddelanden man har gjort i Loungen, inget nytt där.
Men jag är ändock av den uppfattningen att det skall stå i profilen invid den officiella postcounten. Inte pga lathet, utan för att även det är intressant information som folk borde kunna ta del av utan att behöva ställa upp en 'Avancerad sökning' för den medlemmen man söker vetskap om.
Citera
2006-02-21, 00:34
Medlem
Haecceitys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av micaele
Visst, man kan söka sig till antal meddelanden man har gjort i Loungen, inget nytt där.
Men jag är ändock av den uppfattningen att det skall stå i profilen invid den officiella postcounten. Inte pga lathet, utan för att även det är intressant information som folk borde kunna ta del av utan att behöva ställa upp en 'Avancerad sökning' för den medlemmen man söker vetskap om.

Ungefär lika intressant information som "Hur många avatarer man haft" eller "Antal tecken i snitt per inlägg".

Exakt vad vore intressant att veta med hur många inlägg någon postat i en forumdel där man vet om att inläggen inte räknas?
Citera
2006-02-21, 00:48
Medlem
micaeles avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Haecceity
Ungefär lika intressant information som "Hur många avatarer man haft" eller "Antal tecken i snitt per inlägg".
Det var en bra idé! Det vore också fascinerande att få veta. Information får man aldrig får mycket av!

Citat:
Ursprungligen postat av Haecceity
Exakt vad vore intressant att veta med hur många inlägg någon postat i en forumdel där man vet om att inläggen inte räknas?
Tillåt mig citera mig själv:
Citat:
Ursprungligen postat av micaele
Nej, skämt åsido, jag anser att det skulle ge mer intressant information om en medlem. Postantal ger i sig ingen bild av en användare, men jag finner det intressefullt att få en siffra på hur mycket en medlem tillför till och berikar forumet respektive Loungen.

- - -

Inlägg i Loungen med underliggande kategorier håller väl för det mesta full kvalitet dom också, bara det att de inte tillför något till debatten på forumet?
Bajs tycker vissa, intressant tycker andra.
Citera
2006-02-21, 00:58
Medlem
Haecceitys avatar
Citat:
Inlägg i Loungen med underliggande kategorier håller väl för det mesta full kvalitet dom också, bara det att de inte tillför något till debatten på forumet?
Bajs tycker vissa, intressant tycker andra.

Mja, full kvalite, nu tycker jag du trampar lite snett. Beror förvisso på vad man anser vara kvalite, men personligen tycker jag det är inåthelvete för mycket trams som inte tillför något -> inlägget ska inte räknas. Enkelt o grejt.

Klart det finns vissa "nyttiga" trådar där med, men lite för mycket kiss och bajs tycker jag nog att det är. Dvs sånt som normalbegåvade 5-7åringar tycker är roligt, och inte normalbegåvade 18+... Eller?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in