2018-12-27, 01:50
Medlem
Testade LSD för första gången i mitt liv igår, tillsammans med min yngre bror som det också var första gången för.

Substans: LSD

Tidigare substanser: Cannabis, MDMA, Hasch, Kokain

Dos: 1 lapp Yoda var, på 200ug

Tid: från 18.00 och somnade typ vid 05.00, kände fortfarande av effekter vid den tiden

Planen var att min lillebrors farsa var i polen över jul (vi är halvbröder) och vi hade planerat nu i 2 veckor att jag fixar varsin lapp LSD för vi var båda sugna på att testa. Min flickvän är väldigt negativt inställd till att jag använder droger, så jag sa till henne att jag skulle till min brorsa och lana med ps4.

När jag kommer dit så drar vi direkt till konsum och köper lite snacks och dricka, sedan kommer vi hem och tar varsinn lapp under tungan och börjar spela mortal combat. Det tar ett tag innan vi känner av någonting. jag hade läste att det tar mellan 30-120 minuter, efter 1 timme börjar vi båda känna av effekten och skrattar åt det mesta. Min brorsa hade hört att filmen Shrek skulle vara rolig att titta på, så vi sätter på den.

Efter ungefär 2 timmar beställer vi onlinepizza, samtidigt som jag försöker beställa pizza på mobilen (vilket tog ungefär 30 minuter) så börjar våran morsa ringa till min bror. Eftersom hon visste att han skulle vara ensam hos sin far så va hon lite orolig då han blivit påkommen med droger förrut. Han sa at han hade förutspått detta och svarade och tryckte på "mute" knappen, sedan skrev han sms "är i XXX källare och har ingen täckning"

Morsan började ana odåd direkt och svarade "Du ringer!!" han började då bli nojjig som fan och svarade "Hans familj sover" klockan va då 20.30 på juldagen... då sa ja va i helvete skriver du, klart som fan hon inte går på de!

Då svarade morsan "jo tjena!" då svarade min bror som vid det här laget blev fett nojjig och sprang runt i huset och trippa som fan. "Hans morsa är sjuk", sedan efter skrev han "Psykiskt"

Då visste jag att de va kört, morsan kommer komma dit....

Vid det här laget börjar min lillebror bli helt tokig och springer runt i hela huset och säger att vi måste dra, och ta med oss allt för att morsan kommer komma. Jag försöker lugna ner honom och fråga vad fan som händer? det slutar med att jag får packa ihop mitt ps4 som ja tog med och går till min bil som ja ställde lite längre bort från huset.

Vid det här laget trippar vi båda sönder, min brorsa skriker när ja går ut att ja måste skynda mig. Jag går till min bil och sätter mig i bilen och tänker, vad fan ska jag göra nu. ja kan ju fan inte köra hem o i det här tillståndet, och vad fan ska ja säga till min tjej? jag va i en helt fucked up situation tack vare min bror. Jag ringer sen min morsa efter en liten stund och frågar vad hon gör, då sa hon att hon va orolig för min bror och att han va ensam hemma och skulle åka dit. Jag frågar vad som hänt och hon berättar vad han smsat. Jag säger till henne att jag kan åka dit o kolla läget, för vi hade snackat i veckan om att spela lite ps4.

efter ungefär 10 minuter, så ser ja min morsa åka förbi i sin bil, medans ja sitter i min bil och funderar på vad fan ja ska göra. Jag går tillbaka till huset och knackar på huset, och ser då min bror och morsa där, morsan e helt vansinnig och min brorsa säger till vår morsa att han har haft fest och att han måste dra, jag kommer in o låtsas som ja inte vet nåt och försöker spela med, att ja kom dit för att spela tv spel och kolla vad min bror gjorde. Men min brorsa trippar sönder och frågar vem jag är och e helt fucked up, jag lyckas lura morsan att jag bara skulle dit för o kolla till min bror, och säger att ja kan va kvar där o chilla med han och att allt är ok, men då fuckar min brorsa ur och ställer sig på alla 4 och gör massa tiger ljud och säger "jag måste hem morsan". Jag som försökte rädda upp sitationen...

Det slutar med att dom åker hem till morsan, och jag går till min bil och fokuserar som fan och kör hem fast jag trippar sönder på LSD och min flickvän tyckte jag va "sprallig" men märkte inget. Så jag klarade mig undan riktigt bra. Men hela upplevelsen kunde ju varit bättre...

Utvärdering: 2/5 får den pga allt skit som hände, men känslan och effekten tyckte jag va riktigt härlig, tills kvällen började skita sig
Citera
2018-12-27, 02:03
Medlem
dimensioners avatar
TA ALDRIG PSYKADELISKA MED FAMILJEMEDLEMMAR

en tumregel som jag aldrig kommer bryta
Citera
2018-12-27, 02:07
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av dimensioner
TA ALDRIG PSYKADELISKA MED FAMILJEMEDLEMMAR

Kan inte göra annat än att hålla med, kommer aldrig göra något liknande igen
Citera
2018-12-27, 02:16
Medlem
TA ALDRIG PSYKADELISKA

Citera
2018-12-27, 04:00
Medlem
Saumyas avatar
Rolig tripprapport även om du inte beskriver ruset. Din bror är ju störtskön!

Citat:
då fuckar min brorsa ur och ställer sig på alla 4 och gör massa tiger ljud och säger "jag måste hem morsan"
Citera
2018-12-27, 15:45
Medlem
Livshacks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av fujian
TA ALDRIG PSYKADELISKA

Äh, lev lite vafan! Om du är påläst och inte doserar som ett retard eller tar det på en plats/i en tid som inte passar så finns det ingen direkt anledning att oroa sig. Själv anser jag att ett liv inte är komplett utan minst en mäktig psykedelisk upplevelse.
Citera
2018-12-27, 16:57
Medlem
Hahah men vaa? detta var något av det roligast men också en av de mer sorliga saker jag läst.
LSD kan vara en helt magiskt upplevelse, hatar att läsa om när det snear ur för folk. Även om "Tigerdelen" var jävligt kul
Citera
2018-12-27, 17:36
Medlem
Thubbes avatar
TS, hoppas att du förstår nu att LSD inte riktigt är som vilken partydrog som helst och att man därför bör planera lite noggrannare inför en tripp
Jag lärde mig på ungefär samma sätt som du en gång för ca 10 år sedan, och har haft många djupa och magiska trippar sedan dess. Nyckeln heter: Set & Setting.
Citera
2018-12-30, 01:17
Medlem
JojjeMeduzas avatar
Haha vilken jävla skittripp du måste ha fått. Tur att du ändå hade vett i skallen så det inte fuckade helt ut. Och köra bil på LSD är knappast det helt ultimata, har själv kört bil på en låg dos svamp en gång och det var ändå rätt chill. 3/5 får du i trippbetyg.
Citera
2018-12-30, 02:22
Medlem
Hahah! Det här kommer ni garva rätt hårt åt om 10 år
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här