Du har ju redan postat guldkandidaten Snake in the eagles shadow som jag själv tänkte posta
Men jag vill nog peta in attacken på Klendathu i Starship Troopers där reportern blir slaktad och kameramannen bara filmar det hela som världens grej https://youtu.be/jvzzimtJN7k?t=140
Jag vet inte om kameramannen är galaxens modigaste eller dummaste människa (kanske både och), folk styckas levande av rymdvarelser och han bara filmar istället för att springa för livet
Jag var inte ens dubbla siffror gammal när jag såg filmen och tänkte själv då "Din idiot! Spring!"
Du har ju redan postat guldkandidaten Snake in the eagles shadow som jag själv tänkte posta
Men jag vill nog peta in attacken på Klendathu i Starship Troopers där reportern blir slaktad och kameramannen bara filmar det hela som världens grej https://youtu.be/jvzzimtJN7k?t=140
Jag vet inte om kameramannen är galaxens modigaste eller dummaste människa (kanske både och), folk styckas levande av rymdvarelser och han bara filmar istället för att springa för livet
Jag var inte ens dubbla siffror gammal när jag såg filmen och tänkte själv då "Din idiot! Spring!"
Haha ja den är också epic!!
Håller nog än så länge faktiskt Karate girl högst med Snake som mycket god 2a, alt delad 1a plats
Senast redigerad av Baptisten555 2018-12-23 kl. 21:54.
Döds-scenen i Karate girl var det roligaste jag sett. Filmen i sig måste ju vara en komedi, för inte kan väl det varit menat att vara seriöst när han skriker aaaaaaaaahhhhhh, ur sync dessutom
Men en riktig jävla nostalgi-tripp, kommer ihåg att jag var 12 år gammal när den här kom ut. Jag och en polare fick tag på den på VHS, jag som är (och var även då) ett stort Motocross fan, tyckte det här va det sjukaste vi sett på den tiden haha...
Kommer inte ihåg något konkret exempel men det ser fult ut när folk där efter att dom blir knuffade och snubblar omkull i vad som ser ut som ett helt alldagligt drattande på ändan blir sen helt jävla stendöda på fläcken. Visst händer det att folk dör efter dom ramlat och slagit i bakhuvudet men det måste va lite känsla i duns av huvudet och inte bara som om dom halkar på ett bananskal.