2018-12-23, 16:58
Medlem
Hej.

Jag sände ett brev till mailen abuse@flashback.org för ett tag sedan men har inte fått någon återkoppling. Är den fortfarande aktuell? eller är det Adminstratörer man ska invänta kontakt med?

Med vänlig hälsning.
2018-12-24, 20:34
Medlem
Om Admin ser detta så efterlyser jag kontakt med er vid tillfälle!

Vänligen.
2018-12-25, 08:25
Medlem
Det är nog något fel hos dig, för även du ska enligt (FB) Begränsad möjlighet att skicka PM för nya användare kunna skicka PM till admins och moderatorer. När du sedan har skrivit 50 inlägg och varit medlem i 30 dagar kan du även skicka PM till medlemmar, men det verkar nog vara något fel hos dig. Har du en ikon som ser ut som ett brev? Om inte, se i kontrollpanelen, sen Redigera alternativ och bocka i Aktivera privata meddelanden.

Jag testade med att skicka PM till Admin, och det gick för mig, så det är ingen forumbugg.
Senast redigerad av jo5h2pe 2018-12-25 kl. 08:36.
2018-12-25, 08:50
Medlem
Eller menade du med Flashbackmail just mail till abuse? På Flashback kommunicerar man mest via PM och rapporter, vilket som sagt även du ska kunna göra om du har rätt inställningar.
2018-12-25, 10:59
Moderator
Tinuviels avatar
Citat:
Ursprungligen postat av grandtorini
Om Admin ser detta så efterlyser jag kontakt med er vid tillfälle!

Vänligen.
Gör så att du skickar ett PM till #admin eller #admin5 så uppmärksammar jag dessa på att du försöker få kontakt. Men tänk på att det är mitt i helgdagarna så du får ge dem lite tid att svara.
2018-12-25, 16:20
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Tinuviel
Gör så att du skickar ett PM till #admin eller #admin5 så uppmärksammar jag dessa på att du försöker få kontakt. Men tänk på att det är mitt i helgdagarna så du får ge dem lite tid att svara.

Absolut. Själva syftet var att kolla huruvida mailen fortfarande fungerar. Jag kan anta att många kontaktar där.
2018-12-27, 14:41
Administrator
admins avatar
Citat:
Ursprungligen postat av grandtorini
Hej.

Jag sände ett brev till mailen abuse@flashback.org för ett tag sedan men har inte fått någon återkoppling. Är den fortfarande aktuell? eller är det Adminstratörer man ska invänta kontakt med?

Med vänlig hälsning.

Både mail [abuse@flashback.org] och PM fungerar.

admin

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in