Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2006-02-19, 18:32
Medlem
Squalos avatar
Ja, frågan är enkel: Varför byter smileysen plats? Jag menar dom som finns till höger när man skriver ett inlägg som detta. Dom byter helt enkelt ordning!

Låt mig ge ett exempel. Ledsen smiley ( ) finns nu i mitten på spaleten längst till vänster. Igår återfanns den högst upp i högra hörnet. Där finns nu Ja-smiley ( )

Varför? Varför? Varför?
Citera
2006-02-19, 19:44
Medlem
Squalos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Zkullock
Du måste verkligen lida av det där problemet va?
Ja, jag gör seriöst det. När man är noob och inte hängt här så mycket så kanske man tror att det är trivialt, men när man har en si sådär 2-3 tusen inlägg, plus 1000 stycke ni loungen, då stör det.

Vart man kör fram musen blir en vana, en i ryggmärgen inövad reflex. Och det här ställer till det för stackars mig.
Citera
2006-02-19, 19:48
Medlem
RosaBatmans avatar
Tycker också det är störande, nu blir man ju helt förvirrad när man ska välja smileys. Det var bättre förr!
Citera
2006-02-21, 05:19
Medlem
Not_mes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Squalo
Ja, jag gör seriöst det. När man är noob och inte hängt här så mycket så kanske man tror att det är trivialt, men när man har en si sådär 2-3 tusen inlägg, plus 1000 stycke ni loungen, då stör det.

Vart man kör fram musen blir en vana, en i ryggmärgen inövad reflex. Och det här ställer till det för stackars mig.

Finns väl kortkommando för smileysen du kan memorera!
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in