2019-05-03, 11:07
Medlem
En stomme med härdade krigsveteraner hade väl varit bäst, kanske 4 stycken startspelare och lovande spelare i resten av laget.
Citera
2019-05-03, 16:09
Medlem
InnesIs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Tiddlywank
Klubbarna emellan har det varit klart ett par dagar.

Det är möjligt men dealen är inte fullbordad.
Citera
2019-05-03, 19:17
Medlem
johnny_viciouss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av kostymnisse
Det är en svår sits att välja ben här, det finns ju få saker man älskar mer än se ungdomarna slå sig fram och verkligen lyckas men samtidigt vill man ju se oss göra resultat nu. Risken blir dock, om vi väljer den äldre vägen att vi fördärvar snacket om vår satsning på ungdomarna och då är ju frågan hur lång tid det tar att fixa igen.
Vi har varit i den sitsen förut och det är ingen bra sits...
Ni gör ju fina resultat nu med ungdomarna på plan. Fixa inte något som inte är sönder.
Citera
2019-05-04, 06:34
Medlem
kostymnisses avatar
Citat:
Ursprungligen postat av johnny_vicious
Ni gör ju fina resultat nu med ungdomarna på plan. Fixa inte något som inte är sönder.

Jag håller med, och vi har ju de facto inte fått nån av hemvändarna det snackas om inför sommaren än heller.

Skrev det i allsvenska tråden med, men dagens trupp mot Sirius har en snittålder på 21,5år. Dessutom har 11 av 18 spelat i vår akademi. Det måste vara rätt svårslaget i allsvenskan.
Citera
2019-05-04, 11:38
Medlem
Allsvenskans enligt mig bästa högerback, Simon Sandberg, verkar ha signat på nytt kontrakt. Viktigt!
Citera
2019-05-04, 11:55
Medlem
johnny_viciouss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av kostymnisse
Skrev det i allsvenska tråden med, men dagens trupp mot Sirius har en snittålder på 21,5år. Dessutom har 11 av 18 spelat i vår akademi. Det måste vara rätt svårslaget i allsvenskan.
Åldersmässigt kan jag inte svara för, men 2015 hade vi en trupp med riktigt många egna produkter. Jag har inte orkat räkna efter, men förmodligen hade vi kunnat matcha en konkurrenskraftig startelva om alla varit skadefria samtidigt.
Senast redigerad av johnny_vicious 2019-05-04 kl. 12:02.
Citera
2019-05-04, 14:27
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av TrogenHammarby
Allsvenskans enligt mig bästa högerback, Simon Sandberg, verkar ha signat på nytt kontrakt. Viktigt!
Sundgren, Häckens högerback, Ian Smith, Vindheim, Eric Larsson. Hård konkurrens
Citera
2019-05-04, 14:53
Medlem
bagarn29s avatar
Skåningar från truppen 2015.

Marko Johansson (MFF) - Franz Brorsson (MFF), Rasmus Bengtsson (MFF), Lewicki (Limhamn) -
Simon Kroon (Limhamn), Amin Nazari (MFF), Erdal Rakip (MFF), Mattias Svanberg (MFF), Pa Konate (MFF) - Markus Rosenberg (MFF), Pawel Cibicki (Nydala).

Avbytare: Johan Hammar (Bunkeflo), Guillermo Molins (St Harrie), Agon Mehmeti (IFK Malmö), Sixten Mohlin (mv)(Åhus), Petar Petrovic (Arlöv), Piotr Johansson (Skurup), Alexander Blomkvist (Simrishamn).

Skulle nog kunna klara sig bra i dagens allsvenska.
Citera
2019-05-04, 15:01
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av ville91
Sundgren, Häckens högerback, Ian Smith, Vindheim, Eric Larsson. Hård konkurrens
Känner till alla och de är duktiga, ingen som jag skulle vilja byta mot Sandberg dock.
Citera
2019-05-04, 15:07
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av TrogenHammarby
Känner till alla och de är duktiga, ingen som jag skulle vilja byta mot Sandberg dock.
Skulle ej vilja ha Sandberg i AIK
Citera
2019-05-04, 15:08
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av ville91
Skulle ej vilja ha Sandberg i AIK
Vad bra, för ni kommer aldrig få honom.
Citera
2019-05-04, 19:08
Avslutad
Citat: