Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2018-12-19, 04:10
  #1
Medlem
var finns godaste smörgåstårta i malmö
Citera
2018-12-19, 13:19
  #2
Medlem
RiverStyxs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av OlleHungrig
var finns godaste smörgåstårta i malmö

Jag tycker Smårgåshörnan, särskilt deras lyxrostbifftårta men de vanliga räktårtorna är fina de med.

Citera
2018-12-20, 09:47
  #3
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av RiverStyx
Jag tycker Smårgåshörnan, särskilt deras lyxrostbifftårta men de vanliga räktårtorna är fina de med.


åt den i sept....räkor varianten ....allt va bra förutom att den saknade sötma....memosa sallad typ....den röran de hade med ärter i va för tråkig

just nu lurar det att göra en själv till nyåret ...men hade hellre köpt en...
Citera
2018-12-20, 12:36
  #4
Medlem
swebarbs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av RiverStyx
Jag tycker Smårgåshörnan, särskilt deras lyxrostbifftårta men de vanliga räktårtorna är fina de med.


nä fyfan, köpte en smörgåstårta där förra året, fick fan en larv av nåt slag som satt på salladsbladet, fyfan höll på att spy nästan .. aldrig mer kommer jag köpa därfrån mer..

bra tårtor finns mitt emot hansa ett litet bageri minns ej vad det heter men det ligger allafall där, jättegoda.
Citera
2018-12-20, 12:58
  #5
Medlem
Carl Serungs avatar
Smörgåsbutiken är riktigt bra:
http://smorgasbutiken.com/
Citera
2018-12-21, 21:45
  #6
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av swebarb
nä fyfan, köpte en smörgåstårta där förra året, fick fan en larv av nåt slag som satt på salladsbladet, fyfan höll på att spy nästan .. aldrig mer kommer jag köpa därfrån mer..

bra tårtor finns mitt emot hansa ett litet bageri minns ej vad det heter men det ligger allafall där, jättegoda.

va det en sallads/grönsaks larv eller fluglarv? om det va en sallads larv så är det inte så farligt..betyder salladen var ej besprutad..om det är fluglarver så är det inget vidare...
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback