2018-12-18, 14:27
Avslutad
den tråden suger och är en enda stor chatt-tråd. bra att den försvann från aktuella ämnen.
Citera
2018-12-18, 14:34
Moderator
Tinuviels avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Sorkvadd
Märkte detta med, kan du inte försöka snacka om att ordna detta? Jag vill verkligen att flashback ska ha en röst i denna regeringsfråga, och att folk som kanske inte besöker forumet så ofta, ska kunna hitta dit.

Mvh & God jul
Jag kan ställa frågan internt.
Citat:
Ursprungligen postat av frasselito
den tråden suger och är en enda stor chatt-tråd. bra att den försvann från aktuella ämnen.
Som sagt, trådarna hamnar där om användaraktiviteten i den är hög - om det finns en bugg som gör att ämnen inte KAN hamna på aktuella ämnen om man lägger till en omröstning är det ett problem som bör uppmärksammas.
Citera
2018-12-18, 14:36
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Tinuviel
Jag kan ställa frågan internt.

Som sagt, trådarna hamnar där om användaraktiviteten i den är hög - om det finns en bugg som gör att ämnen inte KAN hamna på aktuella ämnen om man lägger till en omröstning är det ett problem som bör uppmärksammas.

Tack så mycket.
Citera
2018-12-18, 14:48
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Tinuviel
Ja självklart, men utfallet är ändå inte dåligt eftersom tråden suger.
Citera
2018-12-18, 16:37
Medlem
gabrielle2s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Sorkvadd
Märkte detta med, kan du inte försöka snacka om att ordna detta? Jag vill verkligen att flashback ska ha en röst i denna regeringsfråga, och att folk som kanske inte besöker forumet så ofta, ska kunna hitta dit.

Mvh & God jul
Förstår inte varför det är så viktigt.
För min del gör det inget, vet inte ens vart fliken är.
Skal kolla om jag hittar den i allafall får se vad det är för speciellt med den.
Citera
2018-12-28, 00:04
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av gabrielle2
Förstår inte varför det är så viktigt.
För min del gör det inget, vet inte ens vart fliken är.
Skal kolla om jag hittar den i allafall får se vad det är för speciellt med den.
För aktivister är det viktigt att frågor de brinner för hamnar under "Nyheter" i Aktuella ämnen.
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in