2018-12-20, 16:43
Medlem
Normalsaltatsockers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Bryman
Läste att hon ropar aj, aj, mor i videon, stämmer detta? Har sett en del vidrigheter men aldrig med skandinaviskt språk och jag tänker inte göra det heller. Det skulle vara för svårt att distansera sig från det.
Jag känner nån slags samhörighet så normalt sett kan jag se mycket, men detta stör mig.
Citera
2018-12-20, 16:44
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Normalsaltatsocker
Det är snarare så att Marockos elit skyr islamister som pesten då Marocko har många utländska företag som har sina fabriker i Marocko.

Kung Mohammed är ingen islamistkramare

Knarkungen är den verkliga pesten och skyr oliktänkare. Han styr införsell av knarket in till Europa samt är den bakomliggande till all ont bråd död av berberfolket.
Senast redigerad av Rref 2018-12-20 kl. 16:47.
Citera
2018-12-20, 16:45
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Normalsaltatsocker
Jag känner nån slags samhörighet så normalt sett kan jag se mycket, men detta stör mig.

Mig också. Beskrivningarna i text är mycket det med. Känner jag mår dåligt 😑
Citera
2018-12-20, 16:45
Medlem
PaulGauguins avatar
Citat:
Ursprungligen postat av idjuut
detta skall inte få passera ostraffat. jag tänker hämnas denna vidriga attack genom att grovt misshandla några marockaner. jävla odjur ska få smaka svenskt stål. så jävla trött på allt skräpfolk vi har här

Korrekt. Smaka Stålhetta ska dem göra. Jag är så äcklad över allt massinflöde av dessa odjur.
Citera
2018-12-20, 16:52
Medlem
Thraxxs avatar
Efter lite mer forskning så verkar det som dom 2 skandinaviska tjejerna hade campat på samma ställen som dessa djur. Och tjejerna dom hade tydligen neckat dom sex någon gång under kvällen, och var inte intresserade att göra något med dom efter att killarna hade hade försökt på dom innan, så dessa undermänniskor hade då sett det som en förolämpning, och våldtagit dom och sen skurit huvudena av dom.
Citera
2018-12-20, 16:53
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Nebeltag
Däremot tror jag inte att danska eller norska politiker (åtminstone inte från regeringspartierna) kommer att använda dådet som en förevändning för antirasistisk eller islamglorifierande propaganda.
Nä det tror inte jag heller. Svenska politiker däremot..
Citera
2018-12-20, 16:55
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Thraxx
Efter lite mer forskning så verkar det som dom 2 skandinaviska tjejerna hade campat på samma ställen som dessa djur. Och tjejerna dom hade tydligen neckat dom sex någon gång under kvällen, och var inte intresserade att göra något med dom efter att killarna hade hade försökt på dom innan, så dessa undermänniskor hade då sett det som en förolämpning, och våldtagit dom och sen skurit huvudena av dom.

Vart har du läst detta?
Citera
2018-12-20, 16:55
Medlem
fernebos avatar
Lite fascinerande att ingen av de svenska nyhetssajterna ens har nämnt videon. Inte ett pip i SVT, AB eller Expressen. Igår kväll nämndes det i föregående att ”terror inte kunde uteslutas”. Idag när händelsen har visat sig vara en ren avrättning som filmats så har det varit helt tyst trots att norsk och dansk media skrivit mkt om det.

Det är fan i mig befängt!
Citera
2018-12-20, 17:00
Medlem
AnonymousUser1312s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av 0.999...
https://www.expressen.se/nyheter/tva-skandinaviska-kvinnor-hittats-doda-i-marocko-/

"Två skandinaviska kvinnor har hittats döda i ett isolerat bergsområde i Marocko.
Enligt AFP ska både den danska och den norska kvinnan haft skärskador på halsen.

Polisen misstänker brott och har inlett en utredning – men vill inte gå ut med mer information i nuläget, skriver nyhetsbyrån."

Varför åker man frivilligt t.ex. på semester till ett "shithole country" som Marocko?

SKADOR PÅ HALSEN?
DE BLEV BRUTALT HALSHUGGNA, OCH DET FINNS VIDEO.

Förlåt för caps. Men blir så jävla förbannad på våra äckliga medier. Hur fan kan man kränka brottsoffrets familj genom att säga att dem hade skärskador på halsen? Den ena hade förfan inte huvudet kvar över axlarna. Fyfan för svensk journalistik.

Jag vet inte om videon när de blir halshuggna finns länkad i tråden. Men jag avråder er starkt från att kolla. Den är riktigt vidrig.
Citera
2018-12-20, 17:01
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av fernebo
Lite fascinerande att ingen av de svenska nyhetssajterna ens har nämnt videon. Inte ett pip i SVT, AB eller Expressen. Igår kväll nämndes det i föregående att ”terror inte kunde uteslutas”. Idag när händelsen har visat sig vara en ren avrättning som filmats så har det varit helt tyst trots att norsk och dansk media skrivit mkt om det.

En snabb googling visar att du har fel..
https://www.expressen.se/kvallsposten/statsministerns-ilska-efter-dubbelmordet-barbariskt/
Citat:
Enligt uppgift ska dubbelmordet ha filmats och ett klipp florerar, enligt danska medier, på internet. Statsministern bekräftade under presskonferensen att både myndigheter i Danmark och i Marocko arbetar för att verifiera filmen.
Citera
2018-12-20, 17:03
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av fernebo

Inte bara norsk och dansk media; CNN, BBC, Al Jazeera, Fox News m.m. skriver ordentligt om det. Bara svensk media som tycker att det är en icke-nyhet.
Citera
2018-12-20, 17:03
Medlem
Normalsaltatsockers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Rref
Knarkungen är den verkliga pesten och skyr oliktänkare. Han styr införsell av knarket in till Europa samt är den bakomliggande till all ont bråd död av berberfolket.
Sen när är oliktänkande en hit i islamistiska länder? Bättre en kung som är anti islam.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in