Citat:
Ursprungligen postat av
Twiggygirl
https://www.document.no/2018/12/19/m...alsk-voldtatt/
Duger en källa från Marockansk tidning? "Bestialiskt våldtagna". tjejerna var i himmelriket att få träffa såhär vackra trevliga män. Men det var inte besvarat. Dessa män föraktar och hatar dessa billiga horor som bjuder ut sej genom att vifta med lösögonfransarna. De korkade tjejerna tror att killarna tänder på dem och vill knulla dem för att de är sexiga. De vill kränka dem, och det gör man bäst genom hemska våldtäkter. Dom skulle t.om knulla din morsa. Det ultimata straffet före skändningen med halsavskurning osv. De njöt. De är horor i killarnas ögon. Och i mina med. Går man in för att fresta en ba-be så är man en hora.
Jag säger inte att du har fel, eftersom jag inte har någon uppfattning huruvida eventuell våldtäkt begicks. Jag har i allmänhet förtroende för norska Document-sajten, som väl får betraktas som ett alternativmedium; de håller hög kvalitet. Men de länkar till arabiska källor och min arabiska är lite knagglig, så jag kan inte tolka texten själv. Dessutom länkar de till tidning med datum 19/12, vilket var relativt tidigt i förloppet och fyllt av rykten och diverse utsagor kors och tvärs. I din länk refereras även till Daily Mail, som jag också har förtroende för när det gäller att tidigt ha en hygglig briefing av något inträffat, och där stod det då "sexual assault may have been the motive for the crime".
Nu vet vi att det fanns uppbyggnad av terroristcell av de MGM. Men visst, jag kan inte utesluta, eller styrka, att de förenade morden med våldtäkt. Det ena utesluter inte det andra. Man kan ju ställa sig frågan, om det inte fanns andra mordkandidater utmed leden upp till toppen, som också tältade avsides och skulle ha kunnat vara lika lätta eller lättare offer än de faktiska; men som inte var tillräckligt attraktiva för att våldtas... Nu ställde jag djävulens fråga. Mitt intryck är att de två mördade hade väckt uppmärksamhet genom utseende och social läggning, så många snälla och onda personer med den sortens glasögon skulle lätt ha kunnat lokalisera dem; genom vad de sagt att de skulle och genom direkta observationer.