Citat:
Ursprungligen postat av
fittslem
Så jag är just nu på semester i ett land söderut. Efter att ha legat och pimplat drinkar i några dagar och konstant varit på pikalurven så blev jag extremt sugen att börja träna. Den tredje drinken för dagen hade precis börjat slå och det åskådbara utomhusgymmet från poolen har jag länge blickat med sugande blick på. Jag brukar trots allt träna varje dag i Sverige så speciellt konstigt är kanske inte mitt sug.
Det slutade med att jag gick dit och tränade med en skön mängd alkohol i blodet. Lite push ups, lite pull ups lyfte några stenaktiga handlar osv. Fick till och med för mig att dra ut och springa, men där fick jag ge mig.
Träningen gick bra, jag var rätt effektiv, men givetvis hade den gått bättre i nyktert tillstånd. Jag var glad och kände mig duktig i alla fall. Gick tillbaka till polen efter mitt fyllepass, beställde en öl och lite kyckling.
Nu till min fråga, finns det fler här som har erfarenhet av att träna berusade? Och hur dåligt/bra är det? Kan tänka mig att det sliter ganska bra på kroppen.
Den enda motionsform jag nyttjar som onykter är samlag.
Efter lite röka så känns det inte så mycket när man blir utmattad, så man får gå till gymmet innan latmasken hinner slå till.