2026-07-31, 09:26
Medlem
trewqs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av All-the-way-77
Så kan det ju vara. Jag menar bara att det ofta är viktigt för en kvinna att känna att andra kvinnor lätt beundrar hennes man, inte att de tycker att han ser pinsam ut.
Jo, så är det. Är nog ett av de karaktärsdrag som jag har sjukt svårt med hos många midwit NPC-kvinnor: följa fiskstimmets varje rörelse.

Lite lustigt det här med excentrism och mode: var går gränsen mellan mod att uttrycka en personlig stil och mental ohälsa? I den småstad jag bor i brukar två män, vad jag vet oberoende av varandra, gå klädda i kilt. Ingen av dem skotte. Den ena finsk bög, den andra inflyttad iranier (som iofs pluggat på universitet i Edinburgh). Skulle nog säga att de båda balanserar hårfint på gränsen.
Citera
2026-07-31, 09:53
Medlem
All-the-way-77s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av trewq
Jo, så är det. Är nog ett av de karaktärsdrag som jag har sjukt svårt med hos många midwit NPC-kvinnor: följa fiskstimmets varje rörelse.

Det finns ju stora variationer kring detta, men visst är det så att kvinnor typiskt är mycket mer konformistiska än män. Förmodligen var det en mycket viktig egenskap på stenåldern att hålla sig väl med flocken så att hon inte riskerade att bli utstött.

För mig så ser jag inte det som negativt som sådant utan bara som information som hjälper mig att förstå hur vi människor är och fungerar.
Citera
2026-07-31, 10:04
Medlem
Epimaness avatar
Socialmaxxing ger nog mer för fler. Det är där den största bristen ligger. Du behöver vara hel, ren och i någorlunda form.
Citera
2026-08-06, 01:30
Medlem
Skattebrotts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av seriouslyfuckedup
Det är många här inne som inte är tillräckligt snygga för att få snygga bimbobrudar och många som inte ens kan få någon brud. Visst, rikedom funkar, men du får aldrig den riktigt primitiva attraktionen från kvinnor. Här är en guide från ett amerikanskt forum hur långt man egentligen kan gå för att bli en "chad". Kan man verkligen säga att man försökt innan man gjort vad som står i denna guide?

Var snygg. Ja, det rådet stämmer, oavsett om man kallar det "looksmaxing" eller något annat. Men grubblaren som skrev det där rantet överdriver ju. 90% av det där kan de flesta uppnå genom att bara kamma sig och använda parfym. Men det är klart att det är bra om man utövar någon sport eller gymmar också.

Dock räcker det inte att se hel och ren ut om man t ex har ful gångstil eller är obehagling på andra sätt. Så det får man också fixa innan man kan få sin första dejt. Det går, om man vill.
Citera
  • 5
  • 6

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in