2018-12-15, 23:50
Medlem
seriouslyfuckedups avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Brunbevern
Så många punkter som innefattar stora omkostnader och utseendemässiga faktorer, men karln har inte nämnt en enda sak om kläder. Kläder är ju för tusan den säkert största faktorn som skiljer attraktiva snubbar mot icke-attraktiva snubbar.

Nja, blir inte en chad snygg i jeans och tajt vit t-shirt? Kläder kommer nog in om man inte riktigt är jättesnygg.

Citat:
Ursprungligen postat av kulturstrateg
Bara om det är i kombination med psychopathmaxing, då enbart utseende utan dominans kommer få kvinnan att tröttna. Fixar du utseendet bör du operera bort frontalloben också så att du blir så osympatisk som möjligt.

Det är nog lättare att byta kön och bli lesbisk. Se till att göra plastikkirurgi efteråt så att du ser feminin ut (skala bort för manliga käkar, höftimplantat, reducera adamsäpple mm).

psychopathmaxing ingår dock lite, man menar på att man inte ska sky några medel för att skaffa fram pengar.
Citera
2018-12-16, 01:23
Medlem
NiveaBodylotions avatar
Varför göra detta som incel när den bara kan börja skjuta loss lite, några dör, den hamnar i löpsedlarna(om han är vit), in i finkan och slutligen få ett hav av fitta efter sig?
Citera
2018-12-16, 01:44
Medlem
Brunbeverns avatar
Citat:
Ursprungligen postat av seriouslyfuckedup
Nja, blir inte en chad snygg i jeans och tajt vit t-shirt? Kläder kommer nog in om man inte riktigt är jättesnygg.

Hade blivit ännu snyggare välklädd, fastän ovanstående antagligen spelar på en vältränad kropp och då kan det vara fördel att visa upp den genom att ha t-shirt.

Men som du säger, är man inte jättesnygg så kommer kläder ha en ännu större effekt och jag misstänker att de flesta som försöker göra något åt sin situation behöver den boosten.
Citera
2023-04-27, 23:08
Medlem
Denna tråd är fan skitrolig och i dagens dejtingklimat i väst, väldigt sann.

Bred käke, lång, steroidpumpade muskler, flirta med allt och alla, var "kaxig". Då är det i princip totalt omöjligt att vara incel.
Citera
2023-04-28, 07:56
Medlem
Ett bättre tips är att vinna enorma summor pengar på lotto, tips osv. Har läst om sådant, hur (snygga) brudar som fått reda på genom väns vän att du vunnit pengar kontaktar dig och fullkomligt kastar sig på på dig. Detta trots att du är lika mycket loser som vanligt, lika ful, lika ocharmig osv. Att du är helt tafatt, blyg, osäker och sexuellt oerfaren blir en fördel, något de gillar hos dig istället för en nackdel.
Citera
2023-04-28, 08:00
Medlem
scoremaxs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Imiron
Jag känner manliga vuxna ofrivilliga oskulder, jag läst mycket av vad manliga vuxna ofrivilliga oskulder skriver på flashback och jag har läst en hel del på r/braincels.

Problemet för de absolut flesta av de här pojkarna är inte primärt deras utseende. Men absolut, om de var apsnygga hade de fått tjejer ändå. Visst. Problemet är att de ofta har låg social förmåga, är fega, i många fall riktigt bittra och inte sällan har en rejäl släng av asperger.

Let's face it, vi alla vet kortisar, fula killar och tjocka killar som har fått tjejer som inte varit tokfula. Men visst, vill man bara ha bimbos så...

Typ så faktiskt.

Det finns en inte så liten mängd psykisk ohälsa inblandat i det här.
Citera
2023-04-28, 10:24
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av scoremax
Typ så faktiskt.

Det finns en inte så liten mängd psykisk ohälsa inblandat i det här.

Psykisk ohälsa skapas av lågt värde skulle män vara högre värderade skulle mindre mental ohälsa skapas.
Citera
2023-04-28, 11:21
Medlem
scoremaxs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Prepper
Psykisk ohälsa skapas av lågt värde skulle män vara högre värderade skulle mindre mental ohälsa skapas.

Absolut.

Det är definitivt inte lätt att hävda sig i konkurrensen idag.
Den är inte lokal, utan snarare GLOBAL, eftersom speciellt dom yngre får intryck och tror dom har att tävla med top 1%-influensers och liknande.

Män och kvinnor har olika utmaningar och bekymmer.
Men jag vågar påstå att konkurrensen mellan unga män idag är fullständigt mördande.
Citera
2023-04-28, 11:28
Medlem
Ägnar hellre livet åt att långsamt placera små dammkorn i en massiv brunn än att operera mig bara för att appellera till bimbos.

Citat:
Ursprungligen postat av Lugalzagesi
Punkt 3 är faktiskt ganska intressant, om man räknar bort den kirurgiska delen. "Mewing" verkar funka för en hel massa människor även om vetenskapen på området är minst sagt bristfällig. Jag har andra erfarenheter av att ansiktsformen besitter en högre plasticitet än vad man föreställer sig.

Resten var dock totalt skitsnack. Wow, ja, plastikkirurgi och anabola steroider är sannerligen nyckeln till framgång hos tjejer. Lycka till med det säger jag bara. Det är nästan så att jag tror att den här guiden skrevs för att se hur många puckon som skulle falla offer för den här typen av idioti.

Finns inga som helst belägg för att mewing fungerar. Däremot kan man tjäna pengar på att låta andra tro det.
Citera
2024-04-13, 15:40
Avstängd
Psykiatrireformers avatar
Senaste 8 dagarna har jag som en incel looksmaxat och bantat cirka 1059 till 1559 kcal (då jag ätit cirka 941kcal per dag) varje dag i 7 dagar av senaste 8 dagarna. Fast idag frossade jag som en riktig incel-loser-gris och rökte en cigarett som förstör hälsan och utseendet också. Jag hade bara sovit 5 timmar och kände mig trött och hade ont i huvudet.
Jag tror verkligen att looksmaxing är bra för incels och kanske rentav svaret på problemet med incel-livet (det kanske ger en väg ut).

SVT om looksmaxing alldeles nyligen: https://www.svt.se/nyheter/utrikes/t...ar-looksmaxing
Senast redigerad av Psykiatrireformer 2024-04-13 kl. 15:41. Anledning: Ordnade ett stavfel.
Citera
2024-04-13, 15:46
Har du en incelhaka någon looksmaxxing kommer inte hjälpa dig.
Citera
2024-04-14, 06:19
Bannlyst
Knappast. Incels huvudproblem är definitivt inte utseendet. Var får du det ifrån?

Ser gott om feta och fula män med snygga och smala kvinnor. Det beror på att kvinnor tänder på män som kan förtrycka andra. Incels däremot har alldeles för stor respekt och avgudar vanliga kärringar för mycket.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in