2018-12-19, 21:32
Medlem
HighwayDelights avatar
Citat:
Ursprungligen postat av pinguinen
Hur skulle jag veta att du är ett kjoltyg?
Du har inget användarnamn som avslöjar att du är kvinna.
Ofta är det snubbar som skriver på FB.

Du skriver att jag inte betalar skatt?
Vad fan vet du om detta om jag gör rätt för mig eller inte?
Kan du svara på detta?
Du är som alla andra här på FB, självgod, självbelåten och tror att du är bättre än någon annan!
Lider du av någon form av prestigekomplex som får dig att tro att du är bättre och ser dig som en högre stående varelse än somaliern som bor granne med dig?
Vi svenskar har ju detta komplex att vilja framstå som bättre än alla andra.

Det är därför svensken har uppfunnit nedsättande uttryck som blåbär och bananrepublik när man pratar illa om andra.

God jul förresten

Haha, passa dig gosse, jag är inget kjoltyg

Om du är läskunnig, så avslöjar min signatur att jag är HONA, har blivit för mycket missförstånd på sistone.

Jag skrev inte att DU INTE betalar skatt, jag skrev att så gör man om man gör rätt för sig

Superiortankar har aldrig nått mig, så du far med villfarelser min vän, gör om och gör rätt!
Svenskar med superiorkomplex? Mig veterligen har detta uppdagats hos skåningar, vilket jag inte heller är.

Blåbär för mig är utsökta bär som finns i skogen, och så var det bra med det!

God jul!
Citera
2018-12-19, 21:41
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av HighwayDelight
Haha, passa dig gosse, jag är inget kjoltyg

Om du är läskunnig, så avslöjar min signatur att jag är HONA, har blivit för mycket missförstånd på sistone.

Jag skrev inte att DU INTE betalar skatt, jag skrev att så gör man om man gör rätt för sig

Superiortankar har aldrig nått mig, så du far med villfarelser min vän, gör om och gör rätt!
Svenskar med superiorkomplex? Mig veterligen har detta uppdagats hos skåningar, vilket jag inte heller är.

Blåbär för mig är utsökta bär som finns i skogen, och så var det bra med det!

God jul!

HighwayDelight tolkar jag som att du kanske gillar att vara på vägarna, kanske är du en countryälskande trucker?
Men jag kunde inte se att det var en kvinna bakom det användarnamnet?

I ditt första svar till mig skrev du att jag inte verkar betala skatt och skall göra rätt för mig!?
Du ville väl troligtvis vilja försöka få mig att framstå som en möjlig skattesmitande Moderat eller kanske rent av vara en parasit?
Moderater är ju inte kända för att vilja betala skatt, utan dessa vill hellre skatteplanera för att berika sig ännumera för att kunna undkomma skatt.
Ett land och dess myndigheter fungerar tack vare varje inbetald krona som betalas in i form av skatt från varje arbetsför invånare med en lön.

Blåbär är gott, mums, mums helt klart!
Senast redigerad av pinguinen 2018-12-19 kl. 21:44.
Citera
2018-12-19, 21:43
Medlem
CarolusXIIs avatar
Tur att det är lite ordning och reda på dig. Prata som svenskar, ät det svenskar äter, lyssna på samma musik som svenskar men det absolut viktigaste, bete dig som en svensk. Följer du detta så är du inne i den svenska kulturen på nolltid. Lycka till.
Citera
2018-12-19, 21:44
Medlem
HighwayDelights avatar
Citat:
HighwayDelight tolkar jag som att du kanske gillar att vara på vägarna, kanske är du en countryälskande trucker?
Men jag kunde inte se att det var en kvinna bakom det användarnamnet?

I ditt första svar till mig skrev du att jag inte verkar betala skatt och skall göra rätt för mig!?
Du ville väl troligtvis försöka få mig att framstå som en möjlig skattesmitande Moderat?
Moderater är ju inte kända för att vilja betala skatt, utan dessa vill hellre skatteplanera för att berika sig ännumera istället för att undkomma skatt.
Ett land och dess myndigheter fungerar tack vare varje inbetald krona som betalas in i form av skatt från varje arbetsför invånare med en lön.

Blåbär är gott, mums, mums helt klart!

Haha, jag kan lova dig att jag är kvinna, om än något rivigare än den gemene sliddjursbasen här
Jag älskar inte country, och jag har inte ens körkort, var har du hittat på detta?

Än en gång, att betala skatt o göra rätt för sig är rätt väg att gå, blatte eller ej, frågor på det?

Blåbär är mycket gott indeed!
Citera
2018-12-19, 21:52
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av CarolusXII
Tur att det är lite ordning och reda på dig. Prata som svenskar, ät det svenskar äter, lyssna på samma musik som svenskar men det absolut viktigaste, bete dig som en svensk. Följer du detta så är du inne i den svenska kulturen på nolltid. Lycka till.

I staterna är alla Amerikaner oavsett ursprung, där blir folk välkomnade oavsett hårfärg eller religion.
I det nya USA med pajasen Donald Trump vid rodret, det har blivit andra bullar med honom!
Nu är det aggressivt beteende som gäller, man håller inte tillbaka med hur man uttrycker sig nedsättande om andra.
Det visar bara hur dumt vissa politiker kan bete sig mot andra.

Däremot i Sverige så är det omvända som gäller.
Folk som är av härkomst Kamel eller annan tillhörighet betraktas med misstänksamhet och ses som något som katten släpat in genom dörrluckan.
Här blir inte kamelen svensk istället behandlas kamelen suspekt livet ut oavsett hur dom beter sig bra eller dåligt!

Vad får dig att tro att jag inte är svensk?
Har du träffat mig?
Känner du mig?

Svaret är.
Nej det gör du inte och jag känner inte dig.
Citera
2018-12-19, 21:55
Medlem
Citat:

Haha, jag kan lova dig att jag är kvinna, om än något rivigare än den gemene sliddjursbasen här
Jag älskar inte country, och jag har inte ens körkort, var har du hittat på detta?

Än en gång, att betala skatt o göra rätt för sig är rätt väg att gå, blatte eller ej, frågor på det?

Blåbär är mycket gott indeed!

Jag märkte längre ner att du skrev "Hona"

HighwayDelight verkade vara jänkarmässigt.
Citera
2018-12-19, 21:57
Medlem
HighwayDelights avatar
Citat:
Jag märkte längre ner att du skrev "Hona"

HighwayDelight verkade vara jänkarmässigt.

Så bra!

Highwaydelight är två saker, en strain cannabis, och en avsugning medans man kör bil,jag är bekant med båda.
Citera
2018-12-19, 22:14
Medlem
Citat:
Så bra!

Highwaydelight är två saker, en strain cannabis, och en avsugning medans man kör bil,jag är bekant med båda.

Man lär sig någe nytt varje dag så länge man lever.
Men min kännedom om knarkotika är väldigt limited till att känna till namn som speedballs, reefer, splif, ganja, dope.
Det var nog allt jag kunde komma på.

Du måste vara väldigt vig om du kan ge en härlig fellatio till din pojkvän som kör bil.
Har du varit i NIF förrut, kanske gymnast?
Killen bör nog se upp med uppmärksamheten när han imploderar.
Citera
2018-12-19, 23:21
Medlem
HighwayDelights avatar
Citat:
Man lär sig någe nytt varje dag så länge man lever.
Men min kännedom om knarkotika är väldigt limited till att känna till namn som speedballs, reefer, splif, ganja, dope.
Det var nog allt jag kunde komma på.

Du måste vara väldigt vig om du kan ge en härlig fellatio till din pojkvän som kör bil.
Har du varit i NIF förrut, kanske gymnast?
Killen bör nog se upp med uppmärksamheten när han imploderar.

Haha, jag råkar vara överrörlig och kan ge underbar avsugnignar

NIF? Uppmärksamheten han får annars är från småtjejer på gymmet, de verkar onekligen intresserade!
Citera
2018-12-19, 23:59
Medlem
Citat:
Haha, jag råkar vara överrörlig och kan ge underbar avsugnignar

NIF? Uppmärksamheten han får annars är från småtjejer på gymmet, de verkar onekligen intresserade!

Snubbar och gym brukar vara lika med = anabola?
Är det så med din lilla gubbe?

Problemet är liten dick som dom får på köpet som oönskad biverkning, dessa pojkar som vill bli stora och ståtliga med hjälp på konstgjord väg för att sedan kunna skrämma små barn när dom inte är snälla?!

NIF var bara något jag läste om på nätet om viga tjejer som tränar gymnastik.
Tjejerna är allt viga i bingen och troligtvis inte främmande för att prova på nya kinky saker?
Jag trodde du var gymnast för att du var duktig på att luta dig över mittkonsollen i bilen och ge en såkallad fellatio.
Lägga schellac på spaken som man säger.
Citera
2018-12-20, 23:42
Medlem
CarolusXIIs avatar
Citat:
I staterna är alla Amerikaner oavsett ursprung, där blir folk välkomnade oavsett hårfärg eller religion.
I det nya USA med pajasen Donald Trump vid rodret, det har blivit andra bullar med honom!
Nu är det aggressivt beteende som gäller, man håller inte tillbaka med hur man uttrycker sig nedsättande om andra.
Det visar bara hur dumt vissa politiker kan bete sig mot andra.

Däremot i Sverige så är det omvända som gäller.
Folk som är av härkomst Kamel eller annan tillhörighet betraktas med misstänksamhet och ses som något som katten släpat in genom dörrluckan.
Här blir inte kamelen svensk istället behandlas kamelen suspekt livet ut oavsett hur dom beter sig bra eller dåligt!

Vad får dig att tro att jag inte är svensk?
Har du träffat mig?
Känner du mig?

Svaret är.
Nej det gör du inte och jag känner inte dig.
Svensk är en etnicitet, amerikan är en nationalitet. Det är en stor skillnad mellan dessa.
Citera
2018-12-21, 09:48
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Kitti2011
Tja, jag är en mörkhyad person som försöker komma in i den svenska samhället, Men vad ska jag göra för bli det. Jag har redan skaffat mer kläder samt material för se ut som en överklass svensk men ändå behandlar man mig som en blatte? Har ni några tips för bli en riktig svensk

Hej Kunta Kitti. Kul att höra och här kommer några tips.

Se ut som en överklassvensk är väl att ta i. Köp jeans eller chinos istället. Ingen huva, ingen munkjacka!!! Engagera dig i ditt bostadsområde på något sätt. Kratta löv, skotta snö! Du har nu tagit de första kliven in mot att bli svensk (de flesta svenskar idag är lata och skiter i kroppsarbete men bry dig inte om detta dåliga beteende. Du kommer att börja snacka med andra som är engagerade).

Viktigast är att inte bo nära ghetton. Du måste bort från andra mörkhyade.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in