2018-12-14, 22:18
Medlem
Tja, jag är en mörkhyad person som försöker komma in i den svenska samhället, Men vad ska jag göra för bli det. Jag har redan skaffat mer kläder samt material för se ut som en överklass svensk men ändå behandlar man mig som en blatte? Har ni några tips för bli en riktig svensk
Citera
2018-12-14, 22:21
Medlem
KlassadSomRacists avatar
Lär dig svenska språket bra, använd inte typiska "blatteord"
Citera
2018-12-14, 22:22
Medlem
SvetsarnFromHells avatar
Du kan bli en sån där integrerad västerländsk neger men aldrig en riktig svenne. En svenne kan inte bosätta sig i Japan och bli en riktig Japan. En svenne kan ej heller bli en riktig zulu. Det blir skrattretande. Man föds med vissa förutbestämda genetiska attribut.

En hund i ett stall kan aldrig bli en häst. Dagens visdom....
Citera
2018-12-14, 22:25
Medlem
NysvenskenAbdullahs avatar
Åk tunnelbana
Citera
2018-12-14, 22:30
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Kitti2011
Tja, jag är en mörkhyad person som försöker komma in i den svenska samhället, Men vad ska jag göra för bli det. Jag har redan skaffat mer kläder samt material för se ut som en överklass svensk men ändå behandlar man mig som en blatte? Har ni några tips för bli en riktig svensk
umgås med svennar, så kommer du snart att prata som en svenne. fira midsommar och jul och sånt och bete dig och var schysst liksom. du är du ju i princip svensk kulturellt iaf. Träffa en svenne tjej eller svenne kille så lär du dig traditionerna och sånt.
Citera
2018-12-14, 22:36
Medlem
Casual-Cultures avatar
Detta är ju komedi tråd.
Citera
2018-12-14, 22:58
Medlem
Trolltråd. Överklass är man, det bli man inte. Det är bara den ängsliga medelklassen som tror att man erhåller högre socioekonomisk status genom att spela golf och sluta röka.

Hudfärg är ju endast en begränsning i så moto att att den färgade globala överklassen är så liten.
Citera
2018-12-14, 23:54
Medlem
Citat:

Har du hört en välutbildad mörkhyad person prata och bete sig som vita människor?
Det blir komiskt och den mörkhyades bröder som är lågutbildade ser ner på snubben som försöker bete sig som vit.

Annars kan du fråga Jackie Arklöv om han har några tips och kan hjälpa dig hur man skall bete sig mer som en svennig banan.

Det bästa vore och jag föreslår att du helt och hållet bajsar på svennarna och beter dig som du själv behagar för svennarna kommer bara se ner på dig oavsett om du beter dig svennigt eller dig själv dels för att du inte delar samma hudfärg som den främlingsvänlige banansvennen och för att du kommer från Afrika.

99% av svennarna kommer alltid att fråga dig om du handlat ecobananer på ICA?
Tyvärr är verkligheten sådan i Sverige.

Lycka till med det nya livet i Sverige.
Senast redigerad av pinguinen 2018-12-15 kl. 00:19.
Citera
2018-12-15, 00:15
Medlem
Sirka-Enni.Pesonens avatar
Citat:
Lär dig svenska - både i skrift och i talspråk.
Du har ett flertal språkfel i din text, detta påverkar helhetsintrycket. Du framstår som en blatte och/eller dum på något sätt. Blir svårt för dig att komma in i det svenska samhället.
Citera
2018-12-15, 00:25
Bannlyst
Citat:

Sluta trolla på Flashback. Om du kan uppföra dej , så kommer folk skita i vad du har för hudfärg.

Men kan ta negern ur djungel, men svårt att ta djungel ur negern, en gamla Fantomen ordspråk. Men väljer du prata prata Rinkeby Svenska, då är du skit, så är det.

Annars är som någon nämner i tråden Jackie Arklöv, en neger som man försökte dressa till att bli Svensk och det slutade med att fanskapet mördade 2 poliser.

Jackie Arklöv gjorde dock en del bra insatser i forna Jugoslavien, det skall han har all heder förr.
Senast redigerad av Niggers 2018-12-15 kl. 00:32.
Citera
2018-12-15, 02:34
Moderator
Ancistruss avatar
Citat:

De flesta svenskar tillhör knappast överklassen, det är extremt få, precis som i alla andra länder. Men vill du betraktas som svensk, eller svensk överklass, eller något annat, så är det ju "bara" att bete dig så. Hur du klär dig är ointressant, det är ditt betende du bedöms efter. Ett enkelt exempel: det spelar ingen roll vilka kläder någon har som vinglar, sluddrar och luktar alkohol, vederbörande ses ändå som ett fyllo av omgivningen.

Alla människor tänker lite olika. Dock är våra tankesätt kulturellt betingade. Beroende på hur man tänker agerar man. Omgivningen bedömmer en efter hur man agerar. Så m.a.o. om du tänker som en svensk, beter du dig som en svensk och kommer också betraktas som en svensk. T.ex. personer som adopterats från andra delar av världen som spädbarn tänker likadant som andra svenskar, beter sig således likadant som andra svenskar och betraktas därför också som svenskar av sin omgivning, trots att de ser annorlunda ut.
Citera
2018-12-15, 09:00
Medlem
BennyKongos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ancistrus
Alla människor tänker lite olika. Dock är våra tankesätt kulturellt betingade. Beroende på hur man tänker agerar man. Omgivningen bedömmer en efter hur man agerar. Så m.a.o. om du tänker som en svensk, beter du dig som en svensk och kommer också betraktas som en svensk. T.ex. personer som adopterats från andra delar av världen som spädbarn tänker likadant som andra svenskar, beter sig således likadant som andra svenskar och betraktas därför också som svenskar av sin omgivning, trots att de ser annorlunda ut.
Här vi vi ett klipp på den renrasiga adopterade negroiden Carl Gustafsson som spelade i DIF:
https://www.youtube.com/watch?v=GAdjkT3dil8

Han verkar ju nästan mer väluppfostrad svennebanan än övriga vita hockeyspelare. Detta är dock väldigt sällsynt.
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in