Flashback bygger pepparkakshus!
  • 1
  • 2
2018-12-15, 07:56
Medlem
smoker27s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Appelskrutten123
Varför skulle det vara så? Jag säger inte du har fel men vad är anledningen till det?

Vet inte vad det heter tror det är läderhuden då blir det en irritation som kliar
Citera
2018-12-15, 17:32
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Adjektivet
Svart. Och det är inte svullet alls.
Samma tatuerare varje gång, hen är super duktig, välrenommerad studio så är inget skit.
Allt ser mycket bra ut med, men kliar kliar kliar.

Får ha långärmat och försiktigt klappa på den utvändigt för o få lindring. Detta är helt sjukt.

Okej tänkte bara utifall det är svullet och typ ser ut som att den flagnar och aldrig lägger av så kan det vara en allergisk reaktion, men det sker ju oftast vid användning av färg. Så det är ju bra att det inte är så iaf.
Citera
2018-12-15, 19:51
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Silenthorror
Okej tänkte bara utifall det är svullet och typ ser ut som att den flagnar och aldrig lägger av så kan det vara en allergisk reaktion, men det sker ju oftast vid användning av färg. Så det är ju bra att det inte är så iaf.

Kliandet har börjat avta nu, förmodligen så kliar det helt enkelt när det läker här, men satan vad det kliade.
Citera
2018-12-30, 14:59
Medlem
Jag har också upplevt att en av tatueringarna har börjat klia som tusan långt efter den läkt. En grej som någon lade fram till mig, kan vara att man har obalans i kroppen, kanske förkylning eller något på g.

Jag använder oftast ren aloe vera.

Såg en annan tråd som du startat, och jag skulle gärna vilja få kontakt med dig. Flashback låter mig inte skriva privat till dig, då jag har för få inlägg.

Om du vill så kan du skriva till: blomfantast@outlook.com
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in