2018-12-12, 20:11
Medlem
Duktigjudisknegers avatar
Sitter här och funderar lite. Går det att få reda på någon persons antal varningar? Tror att jag läste att man kan göra det om man själv undrar, men kanske inte går att utge sig för att vara en person och få reda på det?

Är väldigt stark anhängare av regelverket här och tycker nog att det är ett balanserat och fair regelverk som vi har att handskas med. Men jag upplever det som att vissa som har många inlägg inte riktigt får den där snärten som de förtjänar. Skulle vilja se om eventuellt trams har gett utdelning så att säga.

Användaren utger sig för att vara en ung tjej och tramsar hela jävla tiden. Använder dessutom stulna citat och bilder.
Citera
2018-12-12, 20:15
Medlem
Strychnos avatar
Nej, du får aldrig reda på en annan medlems varningar. Det är inget som vi delger någon medlem än den som erhållit varningarna
Vilka varningar andra medlemar har fått är inget som angår dig.
Citera
2018-12-12, 20:17
Medlem
De enda varningarna vi svarar på frågor kring är dina egna.
Citera
2018-12-12, 20:18
Medlem
Jag antar att man inte får ljuga om att man har båda kontona?
Citera
2018-12-12, 20:22
Medlem
Strychnos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Duktigjudiskneger
Jag antar att man inte får ljuga om att man har båda kontona?

Det kan du inte göra eftersom vi inte delger information till någon annan än den som erhållit varningarna, dvs, den som frågar om sina varningar måste göra det med det kontot som varningarna delades ut till.
Citera
2018-12-12, 20:25
Medlem
Jag fattar jag fattar. Nä det skulle jag aldrig gjort ändå.

Allt är lugnt! Allt man kan göra för att förbättra klimatet här inne, tänker jag!
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in