Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2018-12-12, 18:48
  #1
Medlem
WykkedWitchs avatar
Hej. Jag har förr aldrig varit med om att ETT knapptryck kan räcka för att överföringen är klar

Första gången behövde jag använda dosa men nu är produkten mycket riktigt såld och det står att annonsen är avslutad. Annonsen syns inte längre på tradera heller. Pengar har inte dragits från kontot än konstigt nog.

Hur kan detta vara?
Citera
2018-12-12, 18:53
  #2
Medlem
Pallestroms avatar
Kan de vara reserverade?
Citera
2018-12-12, 21:31
  #3
Medlem
8bitrages avatar
Citat:
Ursprungligen postat av WykkedWitch
Hej. Jag har förr aldrig varit med om att ETT knapptryck kan räcka för att överföringen är klar

Första gången behövde jag använda dosa men nu är produkten mycket riktigt såld och det står att annonsen är avslutad. Annonsen syns inte längre på tradera heller. Pengar har inte dragits från kontot än konstigt nog.

Hur kan detta vara?

Kollat listan på vunna auktioner så att du verkligen vunnit/köpt den?
Citera
2018-12-12, 23:06
  #4
Medlem
Awendelas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av WykkedWitch
Hej. Jag har förr aldrig varit med om att ETT knapptryck kan räcka för att överföringen är klar

Första gången behövde jag använda dosa men nu är produkten mycket riktigt såld och det står att annonsen är avslutad. Annonsen syns inte längre på tradera heller. Pengar har inte dragits från kontot än konstigt nog.

Hur kan detta vara?

Har du betalt med Klarna? Om du har gett dem tillstånd tidigare så är det över på ett klick.
Pengarna brukar dras dagen efter.
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback