• 2
  • 3
2020-03-06, 23:50
Medlem
Njaa att låta en snubbe med värre psykos än mig o värre alkohol o drogproblem än mig ställa o styra pga testointuition det där hade jag nog fixat själv!
Citera
2020-03-06, 23:58
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Suigat
Njaa att låta en snubbe med värre psykos än mig o värre alkohol o drogproblem än mig ställa o styra pga testointuition det där hade jag nog fixat själv!

Han fick mig att fatta att man får i sig ett piller plus megalobotimeringen han har i mitten av skallen + att killen är chop choppad! Enbart testot detta!
Citera
2020-03-06, 23:59
Medlem
BallaKlavas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Suigat

Hatar att dra standardsvaret, men källa på det tack.

Sluta skriv här ditt jävla inavel.
Citera
2020-03-07, 02:18
Medlem
Bulan är ett svin. Mest toxic, oproffsige och osportslige tränare jag hört talas om.

Kolla bara på matchen mot Frölunda där han kallade de regerande mästarna som dessutom legat högt upp större delen av säsongen för ett bottenlag som inte ska tro det är något. Fyfan vad oödmjukt och oproffsigt, spyr på den attityden.

Spelar ingen roll vem som vinner, bara Luleå förlorar. Och nej, jag hejar inte på Frölunda, hatar bara sånt här. Respekt för motståndare och ödmjukhet ska hyllas, personer som Bulan ska inte få vara med alls.
Citera
2020-03-07, 13:04
Medlem
Kroesus-Sorks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Xade
Bulan är ett svin. Mest toxic, oproffsige och osportslige tränare jag hört talas om.

Kolla bara på matchen mot Frölunda där han kallade de regerande mästarna som dessutom legat högt upp större delen av säsongen för ett bottenlag som inte ska tro det är något. Fyfan vad oödmjukt och oproffsigt, spyr på den attityden.

Äh kul med lite munhugg, synd att alla är så jävla bajsnödiga i det här landet och inte kan ta lite skit.
Citera
2020-03-07, 15:01
Medlem
DyingAtheists avatar
Om Bulan är Sveriges bästa tränare vet jag inte, men han är otvivelaktigt en av Sveriges bästa centrar.
Citera
2020-03-17, 01:43
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Xade

Spelar ingen roll vem som vinner, bara Luleå förlorar. Och nej, jag hejar inte på Frölunda, hatar bara sånt här. Respekt för motståndare och ödmjukhet ska hyllas, personer som Bulan ska inte få vara med alls.

Haha okej du är en sån där som inte gillar när det rörs om i grytan😂 skulle snarare säga att det var oproffsigt av rönnberg att gå i fällan och bli psykad precis som målet var från bulans sida😆
Citera
2025-08-18, 14:46
Medlem
Loikkaris avatar
Beskedet: Thomas "Bulan" Berglund lämnar Luleå Hockey https://www.luleahockey.se / Sista säsongen med Bulan
Citera
  • 2
  • 3

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in