• 7
  • 8
2018-12-12, 02:25
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av george.sthlm
Vad snackar du om ? Jag plockar aldrig ut mer än 450.000 om året i lön från mitt svenska bolag
men får ändå denna skittidning , jag har fått uppfattningen av att den är via mitt amex kort ?

Kan ha med förmögenhet att göra också. Mina föräldrar får blaskan och de är pensionärer så inga miljoninkomster där längre. Däremot 10-15 millar på banken.

Amex platinum ger väl tidningen Departure snarare än connaisseur? Åtminstone här i staterna. Och den är ju ganska läsvärd men mycket reklam även där som får frugan att spendera.
Citera
2018-12-12, 08:50
Medlem
OstermalmWeeknds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av hygienprodukter
Kan du inte sätt dig utanför ICA med texten "saknar 150 000 till Connoisseur - snälla bidra med en krona".

Kanske med på sin ful-textade skylt tillägget "...eller lägg din redan lästa lr olästa Connoisseur i min design-jumbo-kopp ifrån Willroy & Bush. Tack för Din vänliga gåva i juletid!"

Viktigt här, att välja sitta vackert utanför antingen 1.) ICA Esplanad, gatuadress Karlavägen 56, alternativt 2.) ICA Nära Karlaplan, gatuadress Karlaplan. alternativt 3.) ICA Nära Humlegården, gatuadress Karlavägen 26.

Konkurrens om sittplatsen, kan ev. uppstå med romska kamrater. Sådana krav bör emellertid kunna blidkas med generösa penningbidrag ur 150-loppor-krigskassan.
Citera
2018-12-12, 08:53
Medlem
IngetSagts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av OstermalmWeeknd
OstermalmWeeknd bläddrar förstrött igenom varje nytt nummer av Connoisseur men lyckas tyvärr nära nog aldrig hitta någon läsvärd redaktionell artikel. Inte de vassaste skribenterna.

Flashy helsidor av de vanliga premium brands köpt reklamplats dominerar hela magasinet. Gäsp.

Sådana här tunga vardagssysslor har en om en bor i De Rätta Kvarteren och därtill ids plocka upp denna glossy print ur pappersinsamlingen dit mina kvalificerande grannar var gång de får den lägger den oläst.

Så, varje gång ett nytt nummer av Connoisseur kommer ut är du där och rotar runt i pappersåtervinningen för att släpa hem bytet. Till det så använder du tvångsmässigt "en" som istället för "man" när det kommer till indefinitiva pronomen. Jösses! - det är diagnos på det.
Citera
2018-12-12, 20:47
Medlem
OstermalmWeeknds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av IngetSagt
Så, varje gång ett nytt nummer av Connoisseur kommer ut är du där och rotar runt i pappersåtervinningen för att släpa hem bytet. Till det så använder du tvångsmässigt "en" som istället för "man" när det kommer till indefinitiva pronomen. Jösses! - det är diagnos på det.

Diagnosen: Enokomiskt svag gammal svensk med fel åsikter som skottpengar på i Det Globalistiska, Rättrådiga Röda Sverige.

Kompis, kämpar Du för mig? Tager Du som Ung & Stark fajten med Kutymmarxisterna för allas vår fortsatta Historiska Mansrätt säga "Man" och inte yttra Den Förskrämda Slavens pipande heniga "en"?

Om så, Gud Signe Dig, Pojk. Mina tankar och böner är med Dig.
Citera
2018-12-12, 21:29
Medlem
Scherings avatar
Har du tittat på biblioteket? Det brukar inte gå att låna hem tidningar men du kan ju läsa den på plats.
Citera
2018-12-13, 16:07
Medlem
Vilka jävla tattare
https://www.breakit.se/artikel/17403...ubben-hackades
Citera
2018-12-13, 19:33
Medlem
Ringhals3s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av home-sapiens
Vilka jävla tattare
https://www.breakit.se/artikel/17403...ubben-hackades

De verkar ha tagit rätt slappt på det där med datasäkerheten. Men inkomstuppgifter är offentliga här i landet så det är inga hemligheter de kommit över men det är väl smidigt att få alla miljonärerna serverade i bokstavsordning!

Man kan ju undra om den som gjorde intrånget gjorde det av nyfikenhet eller om syftet var att komma över registret för att använda det till inbrott och utpressningar med mera!

Ingen fjäder i hatten för connoisseur om man säger som så!
Citera
  • 7
  • 8

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in