2018-12-07, 08:38
Medlem
Couplets avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Gulblendkarringen
Sverige är ett shithole, med blattar som springer omkring överallt och våldtar vita svenska flickor. Sätter man döttrarna på kampsport för att träna hur man försvarar sig mot svartmusket från tredje världen, så är nästan alla tränare och deltagare på dessa kurser, just svartmuskiga blattar och muslimer från tredje världen; araber och negrer.

Hur fan löser ni detta problem?
Det är så enkelt så att jag inte fattar att du inte kommit på det själv: du ändrar helt enkelt ditt grundargument som följer: "jag sätter mina döttrar på kampsport för att de ska kunna försvara sig mot våldsverkare".

Vips, så spelar det ingen som helst roll vem som är tränare. Fiffigt, va? För jag får väl anta att du inte menar att om det kommer en helsvensk förövare, så ska de bara lägga sig platt och tacka ja?
Senast redigerad av Couplet 2018-12-07 kl. 08:38. Anledning: Glömde ett "inte"
Citera
2018-12-07, 11:35
Medlem
HipToBeSquares avatar
Citat:
Sverige är ett shithole, med blattar som springer omkring överallt och våldtar vita svenska flickor. Sätter man döttrarna på kampsport för att träna hur man försvarar sig mot svartmusket från tredje världen, så är nästan alla tränare och deltagare på dessa kurser, just svartmuskiga blattar och muslimer från tredje världen; araber och negrer.

Jag ser en marknad. Om man har kampsportskunskaper så kan man starta en privat klubb för vita där man lär enbart vita kampsport.

Intressant hur man kommer runt eventuella diskrimineringsanklagelser plus att man kommer få problem med identära NGOs. Sköter man det snyggt och gör klubben semi-officiell borde det gå. Jag är förvånad att inte detta redan finns i större utsträckning.
Citera
2018-12-07, 11:42
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av HipToBeSquare
Jag ser en marknad. Om man har kampsportskunskaper så kan man starta en privat klubb för vita där man lär enbart vita kampsport.

Intressant hur man kommer runt eventuella diskrimineringsanklagelser plus att man kommer få problem med identära NGOs. Sköter man det snyggt och gör klubben semi-officiell borde det gå. Jag är förvånad att inte detta redan finns i större utsträckning.

Ja, lite det som är problemet väl, att privata klubbar måste ta emot blattar för att inte få DO och NGO:s på sig? Hur man kommer runt det är lite oklart.

Men det är bara att hoppas att folk som kan kampsport kan dra igång runt om i landet utan kaozfolk.
Senast redigerad av Gulblendkarringen 2018-12-07 kl. 11:44.
Citera
2018-12-07, 11:50
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Hegamon
Fakta är att mycket nysvenskar tränar kampsport i våra kampsportslokaler, så är det bara. Dax för Svenne att möta upp hotet?
Vilket då hot? Vi står på samma sida.
Citera
2018-12-07, 11:56
Medlem
HipToBeSquares avatar
Citat:
Ja, lite det som är problemet väl, att privata klubbar måste ta emot blattar för att inte få DO och NGO:s på sig? Hur man kommer runt det är lite oklart.

Men det är bara att hoppas att folk som kan kampsport kan dra igång runt om i landet utan kaozfolk.

Som sagt man kan sköta det snyggt. Ett sätt är att påstå att man inte kan ta emot fler personer om det är en blatte. Ett annat sätt är att man har en påståd gigantisk medlemsavgift som man sedan inte fakturerar eller ger tillbaka till kunder. Finns säkert även fler sätt. Jag kan tänka mig att det kommer att fungera som skytteklubbar där man i stort sett måste känna någon för att bli medlem.

Problem kan mera uppstå om det är en svensk som vill ha med sin blattekompis. Vad gör man med adopterade icke-vita som egentligen är vettiga i huvudet?

Ett annat problem är att det spelar egentligen ingen roll om man har tränat kampsport om det är en grupp med människor som anfaller. Organisering är egentligen svaret och kampsport är faktiskt en form av organisation så det behöver inte vara negativt.
Senast redigerad av HipToBeSquare 2018-12-07 kl. 11:59.
Citera
2018-12-07, 13:01
Medlem
borrizs avatar
Träna tillsammans med dina döttrar, då ser du om de riskerar att hamna i dåligt sällskap!
Citera
2018-12-07, 13:50
Medlem
Gloriosos avatar
Citat:

Om du på riktigt tror att alla invandrare är våldtäktsmän och kriminella så har du grova problem.
Citera
2018-12-07, 15:48
Medlem
Jobbade med prostituerade för kommunen. Fick i uppdrag och kolla på om tjejerna kunde lära sig kampsport för att försvara sig mot våldsbenägna kunder. Ringde några experter innom marshall arts och alla sa det samma:
"Det är illa att inte kunna kampsport, men ännu värre är att inte kunna tilräckligt".
Men blattarna som håller kurser får säkert lite extra kött på snoppen.
Citera
2018-12-07, 16:39
Medlem
Mad monks avatar
Absurdistan är absurt vem kunde ana.
Citera
2018-12-08, 00:17
Medlem
Citat:

Vad du ska lära dina döttrar är att hålla sig undan misstänkta personer/områden och springa ifall något skulle inträffa.

En tjej på elitnivå kan förmodligen ta vissa vanliga män i en fight men långt ifrån alla vanliga män.
Dvs. Om din dotter tränar lite kampsport ett par kvällar i veckan så har hon inte en chans emot en(ett) par unga MENA män. Det skulle sluta riktigt illa.

Bli inte lurad av politiskt korrekta serier som vikings m.m.
Citera
2018-12-08, 01:13
Medlem
Kolgrill-ftws avatar
Lite sent nu men, ge fan i att släppa in våldsamma kvinnohatande undermänniskor från tredje världen?

Låta bli att tända eld på huset känns spontant som en bättre idé än att ställa fram hinkar med vatten.
Senast redigerad av Kolgrill-ftw 2018-12-08 kl. 01:16.
Citera
2018-12-08, 01:32
Medlem
Det låter ju som bra träning, att träna mot presumtiva gärningsmän. Åtminstone om de stannar i tränarrollen...
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in