Citat:
Ursprungligen postat av
Kosmos41
Jag har ibland tänkt i samma banor och om man tror på den judiska konspirationsteorin så verkar det stadigt. Typ att anledningen bakom invandringen från islamiska stater är att få kristna att hata muslimer så att Israel får allierade och mer uppbackning i sin strävan av att utöka sitt territorium. Kan inte säga att jag är helt övertygad dock, tror mest att det handlar om blödande hjärtan som vill väl men är för naiva för sitt eget bästa. De kanske används som proxy men att skrika sig hesa över sionisterna när det enda man ser är andra svenskar som står med refugees welcome skyltar och viftandes med pride flaggor så känns det långsökt för de flesta.
Sen gör en hel del invandrare ett väldigt bra jobb för att bli hatade. Om det inte har varit för den konstanta hjärntvättningen med marxistiska idéer sen slutet av andra världskriget hade våra politiker insett att detta inte kommer funka och stängt gränserna sedan lång tid tillbaka och istället satsat på fler åtgärder för att få sitt eget folk att skaffa fler barn själva istället ersätta sina döda landsfränder med ett annat lands befolkning.
Jag tror inte på en sådan konspiration. Israel har för övrigt dragit sig tillbaka, från Libanon, från Gaza och från Sinai. De har inte ryckt framåt och inte utnyttjat inbördeskriget i Syrien. Däremot tror jag på vad vissa framstående judar håller på med, de inom Paidea och de inom massmedia, Soros förstås och det kan vara andra superrika judar bakom honom.