2018-12-04, 18:59
Bannlyst
det funkar att köpa snus i tyskland. i de flesta städer över 20.000 invanare med en tobaksaffär kan du köpa snus. nämligen ink vilket e ett fullgott alternativ till svenskt snus. det finns med oden och andra sorter men de tycker jag smakar pecka.

även en del bensinmackar som aral agip esso och shell har snus men endast ett fatal.

det exploderar i tyskland nu när vissa fotbollsspelare i bundesliga snusar, dvs alla ungjävlar skall härmas.

synd för swedish match att de ej far sälja snuset men kul för ink

kostnad för dosan ligger runt 4.70 euro
Senast redigerad av bimman 2018-12-04 kl. 19:02.
Citera
2018-12-04, 19:20
Medlem
Studioworkss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av bimman
det funkar att köpa snus i tyskland. i de flesta städer över 20.000 invanare med en tobaksaffär kan du köpa snus. nämligen ink vilket e ett fullgott alternativ till svenskt snus. det finns med oden och andra sorter men de tycker jag smakar pecka.

även en del bensinmackar som aral agip esso och shell har snus men endast ett fatal.

det exploderar i tyskland nu när vissa fotbollsspelare i bundesliga snusar, dvs alla ungjävlar skall härmas.

synd för swedish match att de ej far sälja snuset men kul för ink

kostnad för dosan ligger runt 4.70 euro

Mest för att ta rollen som Jävulens advokat, men jag håller inte med.
Citera
2018-12-04, 19:34
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Studioworks
Mest för att ta rollen som Jävulens advokat, men jag håller inte med.
ok det far du gärna göra men det e ett faktum att snuset finns att köpa i princip alla städer över 20.000 pers, fördel om det finns ett hockeylag i staden som tex landshut där vimlar det av snus, större städer som frankfurt o stuttgart har alltid snus pa tagstationen. utbudet varierar här är de flesta märken jag sett och jag har snusat i tyskland i ca 1 o ett halvt ar när jag rest runt där. Alltifran waldshut (jag bor i schweiz) till Emden i norr. I chemnitz ligger snuset till och med i en kyl

https://www.snuffstore.de
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in