– Ja, de har alla mina uppgifter. För mig är det viktigt att alla som inte beter sig åker in. Jag tycker polisen förtjänar credd, de var väldigt snabbt på plats och hörde dem som ville prata med dem. För det vill nog inte alla. Det finns många som borde vara bra vittnen och befann sig utanför när det hände, de har sett saker men de kommer nog vara tysta. Typiskt Malmö."
Är det så klokt att vittna?
såna borde tas t ett svart rum med isis som torterar dem
är BO kriminell, antar så väl med tanke på dom skjöt utfrån, jag menar det är väl knappast en liten skuld dom skulle driva in, dom skjöt väl för att döda precis som på cybercafeet i malmö i somras... helt sanslöst alltså.
är BO kriminell, antar så väl med tanke på dom skjöt utfrån, jag menar det är väl knappast en liten skuld dom skulle driva in, dom skjöt väl för att döda precis som på cybercafeet i malmö i somras... helt sanslöst alltså.
Jag bor 300 meter därifrån men hörde inget. Fan vad man börjar bli trött på den här skiten nu. Har länge tänkt att det kommer vända och bli lugnt igen men man börjar verkligen tappa hoppet helt.