• 4
  • 5
2021-09-01, 19:15
Medlem
Kolgrill-ftws avatar
Citat:
Ursprungligen postat av kraftfoder
Håller med dig om"allt" förutom då att du säger att "jag är sjuk i huvudet".

Rör sig om skitpengar att få en VP korrekt installerad. Knappt en dagslön efter skatteavdrag.
Tycker man att 6-8k är skitpengar brukar man inte ha särskilt gott om pengar annat än på internetforum...
Helt fantastiskt att människor som du kan ha årslöner på en bra bit över millen.

Nu släpper jag dig i denna tråd. Skriv nu någon ny eftersläng med något nedsättande och någon ny lögn för att få sista ordet, jag vet ju att du vill
Citera
2021-09-01, 19:32
Medlem
kraftfoders avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Kolgrill-ftw
Tycker man att 6-8k är skitpengar brukar man inte ha särskilt gott om pengar annat än på internetforum...
Helt fantastiskt att människor som du kan ha årslöner på en bra bit över millen.

Nu släpper jag dig i denna tråd. Skriv nu någon ny eftersläng med något nedsättande och någon ny lögn för att få sista ordet, jag vet ju att du vill

Snarare du som har ont om pengar, och ponerar att göra "Åsa-Nesse-lösningar"..
Citera
2021-09-01, 19:46
Medlem
Det kommer sakta men säkert monoblock som man kan och får installera själv. Finns redan ett av samma märke som Jula säljer på marknaden. Märkligt nog säljs just detta ej av Jula.

Modellen heter Qlima wdh129
Citera
2021-09-01, 20:12
Medlem
Kolgrill-ftws avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Dumenarfet
Det kommer sakta men säkert monoblock som man kan och får installera själv. Finns redan ett av samma märke som Jula säljer på marknaden. Märkligt nog säljs just detta ej av Jula.

Modellen heter Qlima wdh129

Handlar som alltid om pengar/avtal/branchavtal med dolda mutor.

Storleken på "innerdelen" är ett problem med dessa än så länge.
Citera
2021-09-11, 11:04
Medlem
Köpte på jula förra året utan att uppge någon info eller liknande.
Säg till att vara där 5-10min innan stängning en fredag och kolla så att det sitter någon som ser rätt grön ut i kassan. Funkade iaf fint för mig.

oerfaren som inte bryr sig och bara vill hem
Citera
  • 4
  • 5

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in