Citat:
Ursprungligen postat av
chfno
Haha nä sånt där sysslar jag inte med, man är väl ingen golare. Tänkte mer störa grannen på samma sätt. Typ dra ut högtalarna vid 23 när dem ska sova och sätta igång världens mest irriterande ljud så det ekar i hela jävla området medans jag själv naturligtvis sitter med klass 1 hörselskydd

Att väsnas själv slår bara tillbaka mot dig så det är bara korkat. Det påpekas massvis med gånger i denna tråd och är helt självklart.
Man blir knappast klassad som golare i dessa fall... Dessutom vill man ju ha en bra boendemiljö så att ge igen kommer bara göra att allt eskalerar...
Citat:
Ursprungligen postat av
DaBeast
Jag står inte ut med detta mer. Musik hela tiden.. Jag vet att det är "okej" på dag tid? Med hela tiden ju.. På måndagen kommer jag gå till hyresvärden och få mina köpåäng tillbaka så jag kan flytta.
När min granne har sin familj över kommer jag djävlas som fan med han. Kommer pissa i hans brevlåda med.
Hur blir folk vräkta ens? Vad jag vet så är det efter 3 prickar? Dom här hade redan blivit vräkta om jag ringt.. Mitt fel..
Det där med prickar/varningar stämmer ju inte helt, visst skickas oftast en varning ut först men missköter du dig å det grövsta kan du lika gärna försvinna direkt. Det beror ju på vad du gör.
Det är samma givna råd som återkommer i tråden hela tiden och skulle hjälpa alla med dylika problem, kontakta först personen som stör fungerar icke det så kontakta värden och fungerar inte det så kontakta HGF.