2015-12-29, 08:56
Medlem
borrizs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av tempeZZt
Existerar dessa avtal från 80-talet fortfarande i den avreglerade marknaden vi har? Exempel?
Exempelvis Umeå engerigi har ett avtal utan krav på minimi förbrukning.
http://www.umeaenergi.se/el/timmatning
Citera
2015-12-29, 09:18
Medlem
Herr.Dittlings avatar
Citat:
Ursprungligen postat av dgasgdasg
Varför kör du diskmaskinen mitt i natten?
Man kan vara skiftarbetare,
det betyder att alla får störa dig, men du ska alltid vara tyst som en mus.
Citera
2015-12-29, 09:27
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av dgasgdasg
Varför kör du diskmaskinen mitt i natten?

Startar diskmaskinen innan jag går och lägger mig vid typ 11 tiden, 3 timmars program, klar vid 2. Jag skiter väl fullständigt i om min disk kostar 3 kronor eller 2,40.
Citera
2015-12-30, 13:55
Medlem
Bbobis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Knektchefen
Startar diskmaskinen innan jag går och lägger mig vid typ 11 tiden, 3 timmars program, klar vid 2. Jag skiter väl fullständigt i om min disk kostar 3 kronor eller 2,40.

Vet flera som kör när dom lägger sig.

Men det kan man likväl göra när man vaknar eller går till jobbet. Om man nu vet att någon störs.
Citera
2015-12-30, 22:10
Medlem
MrRasks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Knektchefen

Samma med mig, trots att jag inte jobbar skift.
Brukar alltid se till att det är rent i köket innan jag lägger mig, så blir för det mesta alltid att man kör nån maskin när man ska till och lägga sig.
Citera
2015-12-31, 00:26
Medlem
GolfWangs avatar
om ja ringer störnings jouren o de inte kommer dit innan festen e slut, va händer då?
Citera
2015-12-31, 06:53
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Bbobi
Vet flera som kör när dom lägger sig.

Men det kan man likväl göra när man vaknar eller går till jobbet. Om man nu vet att någon störs.

Sant, nu händer dock aldrig de då jag med största sannolikhet skulle glömma starta den..
Citera
2016-01-01, 18:45
Avslutad
Uppdatering: Kontaktat styrelse angåenge granne som klampar runt på golvet med hälarna fram till sent 1-2 på natten. 4 veckor har gått och det är ingen skillnad, ska jag skriva ytterligare ett tjatigt brev? Eller är det dags att slänga in några surströmmingar i brevinkastet?
Citera
2016-01-01, 20:12
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Tony_Tedeschi
Uppdatering: Kontaktat styrelse angåenge granne som klampar runt på golvet med hälarna fram till sent 1-2 på natten. 4 veckor har gått och det är ingen skillnad, ska jag skriva ytterligare ett tjatigt brev? Eller är det dags att slänga in några surströmmingar i brevinkastet?
Tråkig sits, speciellt när grannarna verkar vara dumma i huvudet.
Ja, det skadar väl inte att skriva igen. Men att börja jävlas känns som fel väg, kollade igenom dina inlägg i tråden och angående detta:
Citat:
Nu 1 månad senare så har stjärnorna börjat med stampandet igen. Vill inte knacka på ytterligare en gång för jag känner att jag kommer vilja misshandla båda två pga utebliven logik och hjärna.
Är det inte dags att försöka ta ett snack med grannarna igen? Utan våld då vill säga.
Citera
2016-01-02, 20:45
Medlem
Citat:

Kolla takets beskaffenhet och fundera på om du kan dunsa eller knacka tillbaka?

(FB) Folk som går med hälarna. Varför?
Citera
2016-01-02, 21:18
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av storkvitter
Kolla takets beskaffenhet och fundera på om du kan dunsa eller knacka tillbaka?

(FB) Folk som går med hälarna. Varför?

Har en hammare med gummistrut på. http://cdn.xl.thumbs.canstockphoto.se/canstock8540129.jpg

Den borde ju faktiskt göra jobbet bra.
Citera
2016-01-03, 04:19
Medlem
Citat:
Har en hammare med gummistrut på. http://cdn.xl.thumbs.canstockphoto.se/canstock8540129.jpg

Den borde ju faktiskt göra jobbet bra.

Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in