Citat:
Ursprungligen postat av
Finsk-fylla
Kunde varit värre, om han skrivit på arabiska hade du nu legat i krig med en hel släkt och inte bara Bengtsson på 4:an..
Nu kan nog även många med invandrarbakgrund tillräckligt bra för att skriva "Din jävla fitta", så det kan ju lika gärna vara en 24-årig invandrarkille med bakgrund i gängkriminalitet som en 24-årig etnisk svensk kille som växt upp med epatraktor och raggarkultur inte drar sig för att ta till våld.
Eller så är det nån helt vanlig människa som blev förbannad för att dennes tvätt blev medvetet nedsmutsad.
Jag har full förståelse för att man kan bli förbannad om nån tvättar på ens tid, speciellt om det hänt flera gånger.
Men jag har också förståelse för att man kallar någon som slängt ens nytvättade grejer på golvet och skrev en arg lapp för fitta när man snott dennes tvätttid, medvetet eller ej.
Två saker är säkert i alla fall. Det finns mer än en person i det huset/området som med fog kan anse sig ha besvärliga grannar och jag ångrar inte en sekund att jag lade pengar på en egen tvättmaskin.