2011-01-09, 13:20
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av wastelander
att röra deras tvätt känns uteslutet. Vill inte att deras män ska spränga tvättstugan eller göra kebab av mig.

Men det är ju dom som gjort fel.plocka bara ut tvätten lite fint och lägg tillbaka i tvättkorgen dom har.du behöver ju också tvätta.
Citera
2011-01-09, 13:22
Medlem
Tiberius.s avatar
Citat:
att röra deras tvätt känns uteslutet. Vill inte att deras män ska spränga tvättstugan eller göra kebab av mig.

Vågar du inte sätta ner foten och visa vart skåpet skall stå, kommer dessa primitiva odjur alltid att köra över dig...

Problemet som du beskriver är dessvärre ganska vanligt i allmänyttans bostäder, samt även i billigare bostadsrätter, där gemensam tvättstuga är förekommande...

Släng ut tvätten i en tvättkorg/vagn, och börja tvätta din egen tvätt...

Tillbringa sedan resten av din tvättid i tvättstugan för att minimera risken av eventuella repressalier...

/ Tiberius
Citera
2011-01-09, 13:28
Medlem
sgeddingagglis avatar
Stäng av maskinerna. Ändra inställningarna och sätt all tvätt på grundlig 90 graderstvätt, kanske lite blekmedel i också.
Citera
2011-01-09, 13:33
Medlem
wastelanders avatar
Citat:
Ursprungligen postat av sgeddingaggli
Stäng av maskinerna. Ändra inställningarna och sätt all tvätt på grundlig 90 graderstvätt, kanske lite blekmedel i också.

det låter som en bra ide
Citera
2011-01-09, 13:33
Medlem
Kalimaars avatar
90 grader o släng in lite färgning.....eller googla och översätt vad du vill ha översatt till deras språk.....?
Citera
2011-01-09, 13:37
Medlem
sgeddingagglis avatar
Citat:
det låter som en bra ide
Du vet de där färgtabletterna man får hos tandläkaren för att se om man fått helt rent från bakterier? Skulle bli mycket coolare effekt än med blekning.
Citera
2011-01-09, 13:38
Medlem
Charlie.Chaplins avatar
tur att man har en egen tvättmaskin,i såna här lägen..
Citera
2011-01-09, 13:46
Medlem
moondawns avatar
Zigenarna är rätt duktiga på detta pöbelbeteendet.
Sport för dom att sno andras tvätttider och sen låtsas vara helt oförstående när man tillrättavisar häxorna.
Citera
2011-01-09, 13:46
Medlem
wastelanders avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Charlie.Chaplin
tur att man har en egen tvättmaskin,i såna här lägen..

en sådan står nu högst upp på min inköpslista
Citera
2011-01-09, 13:50
Medlem
wastelanders avatar
Citat:
Ursprungligen postat av sgeddingaggli
Du vet de där färgtabletterna man får hos tandläkaren för att se om man fått helt rent från bakterier? Skulle bli mycket coolare effekt än med blekning.

nu har jag en del tid över innan nästa tvättpass. funderar på om jag skulle läsa på ordentligt om kemi och kanske lite pyroteknik fram tills dess. misstänker att jag kommer behöva försåtminera tvättmaskinerna så att min tvätt kan få ligga kvar i maskinen tills den är klar.
Citera
2011-01-09, 14:03
Medlem
big_bobs avatar
Du måste lära dig att prata arabiska. Annars är du en rasist i detta samhälle.
DU MÅSTE VISA VART SKÅPET SKA STÅ! Annars kommer dom där odjuren att fortsätta så i all evighet.
Ta ut allt från maskinerna. Lägg i en vagn, sätt en lapp på den med dina önskemål.
Och sen är det bara att hoppas att dom tar hem lappen till nån och får den översatt.
Fortsätter kulturberikarna att sno din tid efter det så är det bara att sabotera för dom.
Vet inte hur. Men vore det jag som hade såna upprepade problem hade jag nog förstört deras kläder.
Gör dom så att du inte får ha rena kläder så ska dom där djuren fan inte ha det heller!
Stanna maskinen och pissa HÅRT OCH LÄNGE på kläderna, låt sedan stå.
Försök lista ut när dom har tvätt tid nästa gång.
Citera
2011-01-09, 14:25
Medlem
Svizzeras avatar
Citat:
Ursprungligen postat av antonthaman
när dett händer mig och de bara snott en maskin av mig brukar jag tvätta i de som finns lediga och roa mig med att sätta igång den snodda maskinen så fort den börjar bli färdig så deras tvätt aldrig blir klar
skitbra svar!

fråga till TS: är "pigmenthandikappad" en albino?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in