2018-11-28, 21:11
Medlem
AoE3#1s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av laserdude
Hade behövt det för länge sen

Lugna ner dig ikväll och ta inga förhastade beslut. Du är överderlig.din potential, det du skulle kunna lyckas med är ovärderligt. Det du tänker och talar är övärderligt.

Skärp dig nu. Ta tag i ditt liv. Res dig upp. Sluta upp med självömkan. Sluta med droger eller whatever. Det är inte försent. Tänk dig vad du kan åstadkomma. Hus, fet uteplata, en vacker och hederlig fru, skrattande barn runtomkring er. Det är för tidigt för digatt lämna oss, och för ohederligt gentemot din potentiella fru och barn.
2018-11-28, 21:14
Medlem
Håller på nu och försöker hitta någon bra låt som jag kan lyssna på när jag försöker
2018-11-28, 21:14
Medlem
Citat:
Har bestämt mig nu för att ta livet av mig genom att hänga mig. Har testat med en hängsnara lite för att känna hur det kommer kännas. Vet dock inte om jag riktigt vågar. Hade känns enklare med en överdos, att bara få sömna in

Du är värdefull, gör det inte!
2018-11-28, 21:19
Medlem
Krusensnorres avatar
Ge dig, du ska inte ta livet av dig. Märks på dig att du fortfarande vill leva, även om det inte känns så just nu.
2018-11-28, 21:19
Medlem
Overklighetss avatar
Citat:
Håller på nu och försöker hitta någon bra låt som jag kan lyssna på när jag försöker

Något med willamette kan nog passa. Jag hänger snart med. Pun not intended.
2018-11-28, 21:22
Medlem
Gör det inte! Jag har själv mått riktigt dåligt som har gått i vågor och kan förstå hur du mår trots att jag inte vet vem du är så kan jag förstå dina problem. Jag skulle mer än gärna kunna hjälpa dig att må bättre. Jag har som tur är inte hamnat på psyket som jag tror skulle gjort att jag mått ännu sämre enligt vissa som skrivit om hur det är att vara där och bli neddrogad o.s.v. Du behöver helt enkelt prata med likasinnade personer som är i samma sits som du befinner dig i, som dock inte vill genomföra hängning/självmord etc. som du inriktar dig på. Gör det inte.
Senast redigerad av danskskalle87 2018-11-28 kl. 21:26.
2018-11-28, 21:24
Medlem
mjuk-kuks avatar
Citat:
Har bestämt mig nu för att ta livet av mig genom att hänga mig. Har testat med en hängsnara lite för att känna hur det kommer kännas. Vet dock inte om jag riktigt vågar. Hade känns enklare med en överdos, att bara få sömna in
Har du övat så det blir rätt ? du vet att ifall man gör fel så blir det massa ont och du lever vidare som grönsak i rullstol.
2018-11-28, 21:26
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av mjuk-kuk
Har du övat så det blir rätt ? du vet att ifall man gör fel så blir det massa ont och du lever vidare som grönsak i rullstol.

Tror jag har rätt så bra koll. Hur tänkte du jag skulle göra då?
2018-11-28, 21:28
Medlem
mjuk-kuks avatar
Citat:
till att börja med var skall du fästa repet ? har du nån krok i taket som tar din vikt ?
2018-11-28, 21:28
Medlem
Citat:

Hen menade att om du överlever så är troligheten att du sitter i en rullstol med kraftiga hjärnskador.
2018-11-28, 21:29
Medlem
mjuk-kuks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av danskskalle87
Hen menade att om du överlever så är troligheten att du sitter i en rullstol med kraftiga hjärnskador.
Jepp, det stämmer, med inkontinens och ständiga behov av smärtpiller.
2018-11-28, 21:31
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av mjuk-kuk
Jepp, det stämmer, med inkontinens och ständiga behov av smärtpiller.

Det är det sista jag tänker på. Har prövat några till det svartnade till. Så tror jag är snart redo

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in