2024-08-29, 22:23
Medlem
Varit in i den bakom Stig Center, missade jag något? För mig verkade det som en simpel porrbutik med dåligt utbud, en mullig kvinna stod där och frågade om jag behövde hjälp, märkte inget konstigt.
Citera
2026-01-24, 12:00
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av 2024-08-09
Varit in i den bakom Stig Center, missade jag något? För mig verkade det som en simpel porrbutik med dåligt utbud, en mullig kvinna stod där och frågade om jag behövde hjälp, märkte inget konstigt.

Då gick du fel.
Citera
2026-01-24, 12:29
Medlem
NiccoJs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av 2024-08-09
Ville du inte ha ”hjälp”? Eller fattade du inte vinken?
Citera
2026-01-25, 13:28
Medlem
Är det detta ställe som nu heter Club Deluxe? Vad är det för folk som hänger på en porrbio egentligen? Homosexuella män som ser på när andra män runkar eller?
Misstänker att stoppar man snoppen i ett gloryhole så är det 100% chans en man som tar emot.
Senast redigerad av Lettland 2026-01-25 kl. 13:31.
Citera
2026-01-25, 13:52
Medlem
Brunafingrarnas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Lettland
Misstänker att stoppar man snoppen i ett gloryhole så är det 100% chans en man som tar emot.
Ingen fara du känner ingen skillnad, kvinna, hen eller man, dessutom gör du gör du någon glad.
Hål är till för att användas.
Citera
2026-01-25, 21:36
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Brunafingrarna
Ingen fara du känner ingen skillnad, kvinna, hen eller man, dessutom gör du gör du någon glad.
Hål är till för att användas.
Haha, vi har olika syn på saken 😅
Citera
  • 3
  • 4

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här