2018-11-27, 17:04
Medlem
Haubits77Bs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Pugi
Va? Varför tror du att hen avser Mikrofonkåt när citatet är från Händerna mot himlen?

Därför att mina källor i "svängen" hävdar att det är Petter.
Citera
2018-11-27, 17:06
Medlem
Pugis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Haubits77B
Därför att mina källor i "svängen" hävdar att det är Petter.

Ok, då tolkar jag det som att du hävdar att det är Janne Schaffer.
Citera
2018-11-27, 17:09
Medlem
Haubits77Bs avatar
Citat:

Kan du läsa?
Föregående skribent menade "mikrofonkåt" men i all hast skrev denne istället ett citat om "klackarna i taket".

Mina källor har sett Pundar-Petter svina med familj på krog.

Frågor på det?
Citera
2018-11-27, 17:21
Medlem
Pugis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Haubits77B
Kan du läsa?
Föregående skribent menade "mikrofonkåt" men i all hast skrev denne istället ett citat om "klackarna i taket".

Mina källor har sett Pundar-Petter svina med familj på krog.

Frågor på det?

Jo, jag fattar vad du menar. Men varför ens inkludera citatet i resonemanget? Du kan ju inte VETA att föregående skribent menade "Mikrofonkåt", även om du tror det. Såvida du inte känner personen som skrev inlägget?

Då är det väl tydligare att bara skriva "Jag har andrahandskällor som hävdar att det handlar om Petter".

Tvivlar inte alls på att det kan vara Petter som är "den sviniga kändisen", men av egen erfarenhet vet jag att även Petra Marklund kan bete sig drygt på offentlig plats.
Citera
2018-11-27, 17:48
Medlem
Facebacks avatar
Nej, jag menade den gamla allsångsledaren som Loa anser är lite dum i huvudet.

Felciterade hennes text eftersom jag inte kan den men blivit trakasserad av skiten på radion.
Citera
2018-11-27, 17:57
Medlem
cece123s avatar
Citat:
Släng händerna i taket, så klart
Ska vi riva hela haket? Så klart

Citat:
Händerna upp i luften
Pannan mot baren, nu spränger vi taket

Låttextcitat 1 Petters ”Så klart”

Låttextcitat 2 Petra Marklund ”Händerna mot himlen”
Citera
2018-11-27, 18:54
Medlem
Citat:
Jag tolkar det som lajla bagge.
Citera
2018-11-27, 23:24
Medlem
Wawawas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Android2000
Men hallå, varför skriver du att det är en skittråd när du själv gissar på M*rie S*rneholt och P*tra M*rklund?

Jag tycker det blir en skuttråd när man drar till med folk som inte passar profilen - ingen artister och inte kända för att va otrevliga eller nån indikation på att de skulle vara dem. Tycker ju själv mina två gissningar är ganska kvalificerade iaf men ja jag har säkert bidragit till låg nivå
Citera
2018-11-27, 23:26
Medlem
Wawawas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Machines
Har alltid uppfattat Alex Schulman
med familj som väldigt trevliga och artiga barn. När dom besökt min arbetsplats.Låter märklig denna historia.

Exakt! Det är absolut inte dom eller Petter. Blir bara dumt när det strider mot typ allas uppfattning om hur de beter sig på krogen

Jag håller kvar vid serneholt eller Marklund som mina bets - men med det sagt. Måste ju komma mer info och inte bara vilda gissningar om denna tråden ska ha värde
Senast redigerad av Wawawa 2018-11-27 kl. 23:30.
Citera
2018-11-27, 23:32
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Faceback
Nej, jag menade den gamla allsångsledaren som Loa anser är lite dum i huvudet.

Felciterade hennes text eftersom jag inte kan den men blivit trakasserad av skiten på radion.

Petra Marklund med andra ord?
Citera
2018-11-28, 08:56
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av G-punkten
Alex schulman på L'aventura kanske. Hörde av en servitris att han var riktigt otrevlig nån gång
Haha blir inte förvånad, den där killen höjer ju sig själv till sjuka nivåer och tror att han är mer än alla andra.
Råkade springa på han för några år sedan när jag arbetade inom krogen, han blev sjukt stött och irriterad över att jag ”inte kände igen honom” (det gjorde jag men mitt måtto är att behandla alla lika oavsett ev kändisskap eller ursprung).
Människan förväntade sig en gräddfil lyx och glamour bara för att han ser ut som en häst och har någon sunkig blogg...
Citera
2018-11-28, 10:26
Medlem
Sofia Wistam är ett väldigt stort as på restaurang enligt folk i branschen.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in