Under onsdagskvällen upptäcktes kvinnan i 45-årsåldern i sin lägenhet. Polisen har inte kunnat utesluta brott och utreder därför saken som mord alternativt dråp.
En teknisk undersökning kommer att genomföras i lägenheten i Säffle.
Ingen misstänkt finns i ärendet.
Kvinnans anhöriga uppges vara underrättade.
Vad har flashbacks detektiver för gissningar om vad som hänt? Låter som självmord tycker jag själv men eftersom att polisen inte utesluter brott så placerar jag ämnet här.
Har hört att det ska vara lägenheterna i Tegelbyggnaderna närmast Lidl i Säffle (vintergatan).
En kompis jobbar där. Det har vid flera tillfällen, (tror 3) kommit en kvinna inspringande, en gång i bara nattlinne och trosor.. Vettskrämd, ropar hysteriskt "han slår ihjäl mig, HJÄLP" Detta är en vit kvinna, även mannen vit, Alkolister/Knarkare. Hon har vid alla tillfällen hoppat ut från deras balkong för att FLY från mannen som kontinuerligt slagit henne..
Sätter en o annan potatis på att det är henne..
De bor i längan närmast, där detta även ska ha hänt..
De har alltid ringt polisen.. Hon har varit blåslagen vid alla tillfällen.. VARFÖR har inte denna mannen åkt in?
Tror detta är 3ggr på en 3-4års period eftersom hon börja jobba där -14.
Sant att det bor mycket folk där insvepta i lakan men låter ändå som att det kan vara denna kvinnan..