2025-04-12, 11:22
Medlem
Generalanderssons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Gonorre
En medioker 442 tränare utan fingertoppskänsla och internationell touch.
Väldigt få hade velat se han som tränare för landslaget igen. Det säger allt.
Janne B gjorde ett bra jobb med Norrköping, och han gjorde iofs ett okej jobb med landslaget. Men han borde ha avgått som förbundskapten efter EM 2020 (21).
Citera
2025-04-12, 11:33
Medlem
Gonorres avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Generalandersson
Janne B gjorde ett bra jobb med Norrköping, och han gjorde iofs ett okej jobb med landslaget. Men han borde ha avgått som förbundskapten efter EM 2020 (21).

Absolut men har man varit tränare i + 30 år så är det nästan oundvikligt att inte lyckas nåt enstaka år. Bra allsvensk tränare men ingen Svennis.
Citera
2025-04-12, 17:13
Medlem
kulturstrategs avatar
Han var slut som tränare den dagen han flög ner till Milano och tog Zlatans kuk i munnen. Inte bara som tränare, han var slut som man också.

Aldrig i svensk fotbollshistoria har en tränare gått från folkkär till bespottad så som Janne gjorde.
Citera
2025-04-12, 17:58
Medlem
buisnismannens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av kulturstrateg
Han var slut som tränare den dagen han flög ner till Milano och tog Zlatans kuk i munnen. Inte bara som tränare, han var slut som man också.

Aldrig i svensk fotbollshistoria har en tränare gått från folkkär till bespottad så som Janne gjorde.

Fjante är stor del till att jag och andra skåningar fullständigt skiter i Sverige numera.

Det säger allt när inte en enda klubb anställt honom.
Citera
2025-04-13, 02:02
Medlem
Jenshalls avatar
Janne ”lägger av” kan man läsa. Vaddå lägger av han var ju inget jobb sluta på. [u]

Rätt rubrik vore Janne får inget nytt jobb och pensionerar sig.
Citera
2025-04-13, 17:08
Medlem
Janne måste ju ha någon slags odiagnostiserad diagnos??Gubben är ju helt borta.
Citera
2025-04-20, 21:54
Citat:
Ursprungligen postat av Jenshall
Janne ”lägger av” kan man läsa. Vaddå lägger av han var ju inget jobb sluta på. [u]

Rätt rubrik vore Janne får inget nytt jobb och pensionerar sig.
Jo han lägger av då han fått erbjudanden vad jag förstått. Med andra ord kunde han fått fortsätta vara aktiv om han så ville.

Varför han inte kör något år i Saudiarabien och blir ekonomiskt oberoende fattar jag inte när man väl har den chansen.
Citera
2025-04-20, 22:07
Medlem
buisnismannens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ElexirPharma
Jo han lägger av då han fått erbjudanden vad jag förstått. Med andra ord kunde han fått fortsätta vara aktiv om han så ville.

Varför han inte kör något år i Saudiarabien och blir ekonomiskt oberoende fattar jag inte när man väl har den chansen.

Idioten valde ju att vara PK och kritisera Saudi och dom som tar jobb där. Sen stod han där med svansen mellan benen och öppna för att ta jobb där några år senare. Men fick kalla handen.
Citera
2025-04-21, 15:22
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av ElexirPharma

Saudi/Nigeria kollade på hans CV och såg att han lämnade ett landslag på botten…

Och varför det inte blev ett lag i allsvenskan är nog ganska enkelt. Ingen vill ha en trångsynt bitter gubbe som ledare .ingen orkar helt enkelt inte med fanskapet.

Själv tror jag helt enkelt att han sa att han dissade erbjudanden för att framstå sig själv som relevant.
Citera
2025-08-19, 07:16
Medlem
Seabeers avatar
Vilken miserabel människa detta är. Så fort hans temperament sviker ( det händer ofta) och får befogad kritik så går han till fullt angrepp.

Tycker synd om hans stackars fru hemma som måste handskas med hans beteende varje dag. Kan säkert räcka att det är fel middag hemma så startar helvetet.
Senast redigerad av Seabeer 2025-08-19 kl. 07:21.
Citera
2025-08-19, 11:32
Medlem
ardagulers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Backadalen
Saudi/Nigeria kollade på hans CV och såg att han lämnade ett landslag på botten…

Och varför det inte blev ett lag i allsvenskan är nog ganska enkelt. Ingen vill ha en trångsynt bitter gubbe som ledare .ingen orkar helt enkelt inte med fanskapet.

Själv tror jag helt enkelt att han sa att han dissade erbjudanden för att framstå sig själv som relevant.
Jävla typiskt när han var detaljer ifrån ett nytt landslagsgig. Skämt åsido, såna grinkukar kan vi lämna i det förflutna. I fotbollen har han inget att bidra med.
Citera
2025-08-19, 13:25
Medlem
Steff83s avatar
Bråket med Bojan tror jag satt mer käppar i hjulet för honom efter än vad man kan tro.

Det ser bättre ut att gå i pension nu när han ändå hade åldern hyfsat inne
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in