2018-11-21, 13:06
Medlem
Har försörjt mig på bonustrading och betting senaste 8 åren, och har genom åren fått många konton låsta på orimliga grunder.

De som jag haft mest problem med är, Rizk, Nightrush, Guts och Superlenny. Dessa sidor har ett flertal ytterst tveksamma strategier. En av dessa, som samtliga av tidigare nämnda sidor har implementerat, är ett så kallat maxbet som gör att du inte får lägga större spel än vad spelsida X godtyckligt har hittat på, givet att bonusen är aktiv.

Har börjat sammanställa en lista och har för avsikt att kartlägga `de fula fiskarna` och hur de går tillväga så långt det är möjligt. För att få mer underlag så undrar jag om du har fått några konton och/eller pengar låsta, och i så fall på vilken sida? Vad hände?

Har egentligen stött på det allra mesta men behöver mer underlag, om du har några frågor eller funderingar kring bonusar och betting svarar jag gärna på frågor under kvällen.
Senast redigerad av snabb123 2018-11-21 kl. 13:09. Anledning: korrigering av text.
Citera
2018-11-21, 15:46
Medlem
Som jag skrev i din förra tråd, har du hållit på med bonusar i åtta år bör du veta att en av de viktigaste sakerna är att läsa reglerna. Bolagen skriver ut t.ex. maxinsatsen i villkoren och passar det inte låter man bonusen vara, det är inte svårare än så. Jag antar att du är läskunnig, så om du inte vill följa reglerna du (borde ha) läst får du skylla dig själv om de stänger kontot.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in