Citat:
Ursprungligen postat av
brutefish
du resonerar som att det har hänt en gång så kommer det hända igen, men det har det aldrig gjort?
grattis, du har skapat ett eget hjärnspöke som gör dig mer stressad och orolig, detta i sin tur påverkar hela din kropp eftersom du är orolig, magen börjar krångla och du har hamnat i en nedåtgående spiral som aldrig slutar.
tänkt om du snubblat en gång på stan, hade du då slutat gå ut för att det finns risk att du skulle snubbla igen? naturligtvis inte.
ALLA människor har någon gång haft problem med magen.
gör som någon sa ovan, skaffa en vuxenblöja om du är orolig för att det ska gå åt helvete, men så att du åtminstone kan gå ut och va bland folk igen. när det har gått tillräckligt med tid så kommer stressen försvinna och du kan sluta med det också.
sen skadar det inte att kolla upp extra om det är något som stör din mage förutom stressen.
Jag har försökt resonera på detta sättet, dock har jag i samband med detta händelse en magproblem i grunden. Så det finns belägg på att det finns kanske något som orsakar detta.
Jag har långvarigt förstoppning och annat.
Jag tänker gå på en utredning snart men kan inte skaka bort känslan av att tänk om jag skiter på mig. Ibland när jag är ute i stan så känner jag att min bakdel blir varm, vet inte om det är stress eller illusion men det känns som jag bajsat, till min förvåning blir det alltid ingen bajs. Men man är ju rädd.