• 2
  • 3
2018-11-20, 18:25
Medlem
Luxuss avatar
Första och sista gången jag bajsade på mig i vuxen ålder var i samband med en internationell mässa för en herrans massa år sedan. Jag var särskilt inbjuden och hade druckit lite bärs och vin kvällen innan när det bjöds på representation. Hursom förmiddagen dagen efter skulle jag släppa väder strax innan det blev nån ceremoni som jag skulle närvara vid.
Bajs i brallan!

Sen hälsa på delegationen, se till att försöka röra mig naturligt, upp på hotellrummet å slänga kallingarna.

Det var nog 15 år sen, å har ej hänt sen dess. Så du kan nog ta det lugnt
Citera
2018-11-20, 19:26
Medlem
Alltså. Fis enbart på toa?
Måste du fisa så vänta tills du känner att den blir "stor", fiser du vid varenda kännelse så kan du få en blötfläck.

Hade samma problem men värre, flera år. Från 13 år till 26 års ålder.
Kosten spelar stor roll, prova dig fram.. "men jag kör denna kost som ska vara bra..." som många säger är urdumt, kan vara bra för en, dålig för en qnnan. Så pröva dig fram.

Sen så sitter det i huvudet, lös Kosten sen efter en tid så släpper det i huvudet också.
Citera
2018-11-20, 20:26
Medlem
beaverbutts avatar
Det du beskriver som ett extra rövhål borde vara en fistelgång. Där kan det sannolikt läcka ut lite juice kan jag tänka mig.http://www.erstadiakoni.se/sv/sjukhu...esvar/Fistlar/
Citera
2018-11-20, 21:02
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av simonpimonpoo
Hej!

Har du varit hos läkaren och fått detta undersökt?

Känsla av förstoppning och "smalt platt bajs" kan tyda på hemorrojder.

Ett "extra läckande rövhål" som du beskriver kan faktiskt vara en riktig åkomma, undersök anal fistel.

Hoppas det löser sig för dig!

det finns inget som läcker, ut när jag skiter så känns det som om övre del av anuset får endast skitet ut, känns som extra anus.

ska undersöka snart
Citera
2018-11-20, 21:07
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av brutefish
du resonerar som att det har hänt en gång så kommer det hända igen, men det har det aldrig gjort?
grattis, du har skapat ett eget hjärnspöke som gör dig mer stressad och orolig, detta i sin tur påverkar hela din kropp eftersom du är orolig, magen börjar krångla och du har hamnat i en nedåtgående spiral som aldrig slutar.

tänkt om du snubblat en gång på stan, hade du då slutat gå ut för att det finns risk att du skulle snubbla igen? naturligtvis inte.

ALLA människor har någon gång haft problem med magen.

gör som någon sa ovan, skaffa en vuxenblöja om du är orolig för att det ska gå åt helvete, men så att du åtminstone kan gå ut och va bland folk igen. när det har gått tillräckligt med tid så kommer stressen försvinna och du kan sluta med det också.

sen skadar det inte att kolla upp extra om det är något som stör din mage förutom stressen.

Jag har försökt resonera på detta sättet, dock har jag i samband med detta händelse en magproblem i grunden. Så det finns belägg på att det finns kanske något som orsakar detta.
Jag har långvarigt förstoppning och annat.

Jag tänker gå på en utredning snart men kan inte skaka bort känslan av att tänk om jag skiter på mig. Ibland när jag är ute i stan så känner jag att min bakdel blir varm, vet inte om det är stress eller illusion men det känns som jag bajsat, till min förvåning blir det alltid ingen bajs. Men man är ju rädd.
Citera
2018-11-20, 22:25
Medlem
Har själv lidit av magproblem många år ,drog ner på kolhydraterna rejält och skippade socker förutom lightläsk och fejksocker i te. Slutade också med mjölprodukter helt.

Magi! Iallafall för mig, magen har aldrig mått bättre,fiser knappt längre, magen bullrar inte,uppkördhet upphört, avföringen går som på räls. Kanske något för dig?

Förstår hur jävla jobbigt det är och självklart finns det många metoder, hoppas det löser sig för dig.
Lycka till.
Citera
2018-11-24, 21:31
Medlem
Lifelovers avatar
Finns ingen magisk lösning på det här. Det är en självuppfyllande profetia, oron att behöva gå på muggen vid fel tillfälle eller fisa blött kommer i sig göra magen oroligare och få dig att behöva gå på muggen oftare. Den enda lösningen är att göra dig av med oron, men det är enklare sagt än gjort. Det värsta som kan hända är att du skiter på dig, men det är också det värsta. Med det i åtanke så kan du ju kanske försöka jämka med dig själv att om kostnaden för att ha ett liv är risken att skita på dig så är det kanske överkomligt, det är ju inte världens undergång. Saken är att ju fler sätt du kan hitta för att lindra oron, desto mer kommer det hjälpa din situation. Om du helt enkelt bestämmer dig för att om det krävs så kommer du hitta ett sätt att lösa det på. Skogen, en mörk gränd, bär med dig lite toapapper i innerfickan ifall du behöver ordna en nödlösning. Det lindrar. Men för guds skull, begränsa dig inte, här handlar det om att möta livet med övertygelsen att du löser situationen OM den uppstår. Och OM den uppstår och det värsta händer, så är det inte SÅ illa. You’ve got this!
Citera
  • 2
  • 3

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in