2018-11-19, 21:04
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av islamcultofdeath
Männen har för fan 4 kvinnor och i snitt minst 11 barn. Hur fan ska de hålla reda på nåt?

Det har du förstås rätt i. Och så ska de ju hinna med att sitta och fika med polarna, tugga khat, röka vattenpipa och oroa sig för hur döttrarnas heder ska bevaras. Då blir det inte mycket tid över till barnuppfostran.
Citera
2018-11-20, 13:26
Medlem
Bel-Air-Princes avatar
När jag gick på Skuru Skola för ca 15 år sedan var det riktigt stökigt. Mobbing, bråk och generellt tjafs var vardagsmat. Fanns ett gäng som vid ett tillfälle rusade in på ICA i ektorp centrum och roffade åt sig saker.
Känner även till ett gäng personer som knarkade.
Nog en av de sämre skolorna jag har gått på.

Vet ej hur det är nu men skulle absolut inte låta mina ungar gå där.

Jag gissar för övrigt att Ektorp Centrum är brottsplatsen, det är inte första gången någon blir skjuten där.

Vet ej om den finns kvar men det fanns en mattbutik i centrum som ingen jag pratat med riktigt visste hur de gick runt, aldrig sett någon gå in eller ut under hela min uppväxt i området. Misstänker att de tvättar mer än bara mattor.
Citera
2018-11-26, 00:42
Citat:
Ursprungligen postat av Bel-Air-Prince
När jag gick på Skuru Skola för ca 15 år sedan var det riktigt stökigt. Mobbing, bråk och generellt tjafs var vardagsmat. Fanns ett gäng som vid ett tillfälle rusade in på ICA i ektorp centrum och roffade åt sig saker.
Känner även till ett gäng personer som knarkade.
Nog en av de sämre skolorna jag har gått på.

Vet ej hur det är nu men skulle absolut inte låta mina ungar gå där.

Jag gissar för övrigt att Ektorp Centrum är brottsplatsen, det är inte första gången någon blir skjuten där.

Vet ej om den finns kvar men det fanns en mattbutik i centrum som ingen jag pratat med riktigt visste hur de gick runt, aldrig sett någon gå in eller ut under hela min uppväxt i området. Misstänker att de tvättar mer än bara mattor.

Så mycket skitsnack. Ica i ektorp fanns inte ens för 15 år sedan den öppnade 2012. Några ungar som snattar är inte grovt kriminellt, det händer överallt. Du verkar ha haft ett jädrigt tråkigt liv.
Citera
2018-11-26, 01:26
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av FarbrorSprutKant
Så mycket skitsnack. Ica i ektorp fanns inte ens för 15 år sedan den öppnade 2012. Några ungar som snattar är inte grovt kriminellt, det händer överallt. Du verkar ha haft ett jädrigt tråkigt liv.

Skitsnack. Dejtade en kille där för 10+ år sedan, då brukade vi handla där. Skärp dig.
Citera
2018-11-26, 18:05
Medlem
En 31 åring från Värmdö ska vara häktad. Vem är 31 åringen och vem är BO ?
https://mitti.se/nyheter/brott/haktad-mordforsoket-aringen/?omrade=varmdo&fbclid=IwAR1tB8EXKvGQIfJAEyPqAVOFui Y1yQdec8gIted_EoLPLwS8r8MYUpjWq-k
Citat:
31-åringen anhölls i sin frånvaro i tisdags och greps och anhölls sent på kvällen samma dag. I fredags häktades han på sannolika skäl misstänkt för försök till mord, den starkare misstankegraden. Brottsrubriceringen innefattar i det här fallet synnerligen grov misshandel, grov utpressning, olaga frihetsberövande och övergrepp i rättssak.
Citera
2018-11-26, 18:09
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av FarbrorSprutKant
Om det är den Ican som ligger i backen upp mot Sjukhuset från rondellen sett så handlade jag i den i slutet på 80-talet!
Citera
2018-11-27, 13:29
Medlem
everythingiss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Regnflingan
En 31 åring från Värmdö ska vara häktad. Vem är 31 åringen och vem är BO ?
https://mitti.se/nyheter/brott/haktad-mordforsoket-aringen/?omrade=varmdo&fbclid=IwAR1tB8EXKvGQIfJAEyPqAVOFui Y1yQdec8gIted_EoLPLwS8r8MYUpjWq-k
Bo vet jag inte, men den häktade är en person boende på Värmdö, född - 87. Häktad på sannolika, mordförsök, misshandel, utpressning bla bla.

Snubben bor med vad jag tror är hans mor i hemmesta på Värmdö. Hans Facebook hittar ni om ni söker på hans för och mellannamn. Zi*on Pe*er.

*m *t

Är inte förvånad om ni hittar livets hårda skola i hans meritlista.
Citera
2018-11-28, 11:42
Medlem
Loquitas avatar
Häktningsframställan:

https://minfil.com/22y9l6maba/CFC0FE...A83D56C560_png
Citera
2018-12-06, 08:17
Medlem
Två gm till är anhållna? Vilka?

Modigt endå tre mot en 18 åring....
Citera
2018-12-15, 13:18
Medlem
The Dudes avatar
Nu är det fyra personer begärda häktade.
Lite mer info skulle vara intressant.

https://www.nvp.se/Nacka/Nacka/fjard...-i-mordforsok/
Citera
2019-03-05, 21:11
Medlem
arcillenss avatar
Är det här samma händelse?

https://www.expressen.se/nyheter/bro...-svart-skuren/

Citat:
Fyra män misstänks ha kidnappat 18-åringen – som sköts i benet, knivhöggs i överkroppen och skars i hälsenan under skräckfärden.

– Jag kände där och då att jag kommer dö, säger han i förhör.

Sedan tvingade de honom ringa mamma och be henne lämna över två värdefulla klockor och en Gucciväska.

Allt enligt åtalet som väckts mot de fyra misstänkta.
Citera
2019-03-06, 11:59
Medlem
JC1916s avatar
Fup?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in