2018-11-18, 23:13
Medlem
Hej!

Har varit i en djup kärlekskris senaste halvåret, varje jävla dag sedan hon och jag slutade prata så har jag tänkt på henne och jag tror inte att jag orkar särskilt mycket mer, gråter för att jag saknar henne i princip 3-4 gånger veckan och jag vet fan inte längre hur jag ska ta mig ur det här.

Finns det någon mildare drog som är lätt att få tag på och som inte syns på vanliga regelbundna pissprover på jobbet? vill kunna tänka klart och positivt på framtiden för just nu så ser jag bara ett djupt hål som jag faller djupare in i för varje dag.
Citera
2018-11-18, 23:22
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Piesco
Hej!

Har varit i en djup kärlekskris senaste halvåret, varje jävla dag sedan hon och jag slutade prata så har jag tänkt på henne och jag tror inte att jag orkar särskilt mycket mer, gråter för att jag saknar henne i princip 3-4 gånger veckan och jag vet fan inte längre hur jag ska ta mig ur det här.

Finns det någon mildare drog som är lätt att få tag på och som inte syns på vanliga regelbundna pissprover på jobbet? vill kunna tänka klart och positivt på framtiden för just nu så ser jag bara ett djupt hål som jag faller djupare in i för varje dag.

LSD, läs på innan du tar. Set and setting. Beställ från dreammarket. Det är små lappar som kommer i kuvert.
Citera
2018-11-18, 23:29
Medlem
Smurres avatar
Citat:
Ursprungligen postat av cannabis87
LSD, läs på innan du tar. Set and setting.

+1
Men det är då extremt viktigt att du gör det på rätt sätt. Läs på ordentligt.
Annars så råder jag dig att hålla dig borta. Droger kommer ge dig fler problem i längden än vad du har nu.
Citera
2018-11-18, 23:31
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Smurre
+1
Men det är då extremt viktigt att du gör det på rätt sätt. Läs på ordentligt.
Annars så råder jag dig att hålla dig borta. Droger kommer ge dig fler problem i längden än vad du har nu.

lsd är väl rätt starka grejer som gör att hela världen börjar snurra? jag vill bara ha något som får en att tänka på annat, något som gör mig lite gladare och samtidigt får in mig i ett positivt tänk - hur är det med cannabis, skulle det funka?
Citera
2018-11-19, 00:06
Medlem
Sam.Boyds avatar
Citat:
Hej!

Det är hormonellt och går över. Men gå till doktorn och få en ask Subril och sömntabletter så blir det lättare tills det klingar av.
Citera
2018-11-19, 01:25
Medlem
ruttenfimps avatar
Atarax alt theralen
Citera
2018-11-19, 01:50
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av ruttenfimp
Atarax alt theralen
Precis. Tar udden av ångest och hjälper en att slappna av. Så till vida man inye är jonkare sen tidigare då... Tyngre grejer i detta läge är bara dumt. Tänk även på att dessa milda preparat kan få dig att bli lite seg dagen efter. Läkarna skriver gärna ut och det är ingen risk för beroende.
Dock finns väl en risk för hälsan om man trycker i sig allt för stora mängder antihistamin?
Lycka till, och det med tjejen kommer gå över i sinom tid.
Citera
2018-11-19, 02:55
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av ruttenfimp
Atarax alt theralen

Citat:
Ursprungligen postat av autofire
Precis. Tar udden av ångest och hjälper en att slappna av. Så till vida man inye är jonkare sen tidigare då... Tyngre grejer i detta läge är bara dumt. Tänk även på att dessa milda preparat kan få dig att bli lite seg dagen efter. Läkarna skriver gärna ut och det är ingen risk för beroende.
Dock finns väl en risk för hälsan om man trycker i sig allt för stora mängder antihistamin?
Lycka till, och det med tjejen kommer gå över i sinom tid.

Ja, detta lät ju som inte allt för kraftiga grejer som verkar ganska lämpligt för mitt besvär.

Är detta något man kan få utskrivet utav från företagshälsa? Och i så fall vad ska jag säga?

Antar att det är antarax,en som jag borde testa i första hand?
Citera
2018-11-19, 03:59
Medlem
ruttenfimps avatar
Citat:
Ja, detta lät ju som inte allt för kraftiga grejer som verkar ganska lämpligt för mitt besvär.

Är detta något man kan få utskrivet utav från företagshälsa? Och i så fall vad ska jag säga?

Antar att det är antarax,en som jag borde testa i första hand?

Gå till vårdcentralen/läkarmottagning bara. Förslagen kommer vara det som nämnts lr lergigan typ.

Edit: säg som det är men du inte vill ha någon antidepressiv men nåt mot ångest.
Citera
2018-11-20, 09:44
Bannlyst
Citat:
lsd är väl rätt starka grejer som gör att hela världen börjar snurra? jag vill bara ha något som får en att tänka på annat, något som gör mig lite gladare och samtidigt får in mig i ett positivt tänk - hur är det med cannabis, skulle det funka?

nej det "snurrar" inte av LSD, det är väldigt svårt att förklara ett LSD rus om inte omöjligt. Cannabis fungerar också men du kommer bli ganska borta i skallen på det. Vill du bara "må bra" och dämpa ångest så är det benso som gäller, Xanor eller liknande.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in