Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2018-11-17, 17:34
  #1
Medlem
Ville bara varna mina kära Berlinvänner här på siten för Caligula. Det fanns ju många som inte gillade det innan Flatrate-förbudet, men nu tror jag ingen gillar dem.

Var där i somras och ingen av tjejerna dansade, för de sa att det var för varmt. Men i ärlighetens namn var det kanske lika bra det, för vilka vrak det var! Ansiktena var "ok" på några, men så gott som alla hade en ordentlig gubbmage och basröst. De satt i princip bara i rökrummet och kedjeröker

Ryktet verkar ha gått bland stammisarna för länge sedan för det var helt tomt förutom mig och två italienska turister.

För er som inte känner till det nya systemet så köper man en 2,3 eller 4-knullsbiljett nu och jag var tvungen att köpa en 2-knulls. Av ren snålhet stannade jag kvar och tackade nej till så gott som alla erbjudanden.

Som tur var, kom det ut en liten snäcka i 45-kilosklassen som jag tömde mig i och gick, kastade den sista biljetten i en papperskorg.
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback